حسین هوشیار در گفت‌وگو با برنا

پرسپولیس با میدان‌داری به سه امتیاز رسید/ لک می‌تواند گزینه حضور در تیم ملی باشد

۱۴۰۰/۱۱/۲۹ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۹۹۶۴۴
پرسپولیس با میدان‌داری به سه امتیاز رسید/ لک می‌تواند گزینه حضور در تیم ملی باشد
دروازه‌بان اسبق پرسپولیس، عملکرد این تیم برابر آلومینیوم را موفق توصیف کرد و بر این باور است تیم گل‌محمدی برد ارزشمندی را در خانه به دست آورد.

حسین هوشیار، سنگربان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد بازی پرسپولیس برابر آلومینیوم اظهار داشت: شاهد بازی زیبایی بودیم، به خصوص از سوی پرسپولیس که بازی تاکتیکی و فنی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و توانست با در اختیار داشتن توپ و میدان و ارائه بازی مالکانه به نتیجه دلخواه دست پیدا کند.

وی افزود: تیم هایی که برابر پرسپولیس به زمین می روند، معمولا برای کسب حداقل امتیاز و استفاده از دفاع پرلایه و دل بستن به ضدحملات وارد میدان می شوند، این اتفاق معمولا در ورزشگاه آزادی رخ می دهد و در این بازی هم تیم رسول خطیبی با این تاکتیک روبروی پرسپولیس قرار گرفت اما بازی مالکانه تیم گل محمدی و استفاده از دفاع های کناری در فاز هجومی سبب شد لایه های دفاعی آلومینیوم را باز کرده و با بردی شیرین و مهم این مسابقه را به پایان برساند.

هوشیار ضمن تقدیر از بازی خوب رامین رضاییان در بازگشت دوباره‌اش به پرسپولیس و اینکه او خرید خوبی برای این تیم بود، به خبرنگار برنا گفت: گل محمدی در این بازی، هوشمندانه عمل کرد و با استفاده از توان فنی خوب شاگردانش، توانست تیمش را به سوی پیروزی هدایت کند. در این دیدار حامد پاکدل، رضا اسدی و علی شجاعی سه بازیکن تعویضی یحیی در تغییر نتیجه موثر بودند و باید به هوش گل محمدی در این زمینه آفرین گفت.

گلر سابق پرسپولیس در مورد شرایط حامد لک تصریح کرد: در بازی با آلومینیوم خطر چندان جدی روی دروازه ایجاد نشد و در یکی دو موقعیتی که مهاجمان حریف خلق کردند، حامد تصمیمات خوبی را گرفت و با انجام واکنش های مناسب به خوبی از دروازه اش حفاظت کرد.

هوشیار در خصوص نمایش پرنوسان لک در این فصل این موضوع را به عدم دعوت او به تیم ملی مرتبط دانست و در این مورد گفت: به نظر من علت نوسان لک در فصل جاری عدم دعوت او به تیم ملی است، این در حالی است که حامد این شایستگی را دارد با دعوت به تیم ملی، توان فنی خود را به کادر فنی تیم ملی نشان دهد. برای تمام دروازه بان ها احترام قائل هستم اما چرا در جایی که بیرانوند با کرونا روبرو شد، حامد لک به جای او به تیم ملی دعوت نشد، این در حالی است که او شرایط حضور و رقابت با گلرهای تیم ملی را دارد. به نظر من همین موضوع یک مقدار تمرکز او را تحت الشعاع قرار داده است و همین مسئله باعث شده است حامد در بعضی از بازی های پرسپولیس از روزهای خوب و اوج خود فاصله داشته باشد.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز