دربی با طعم گز/ آلومینیوم به مس رسید

۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۳۰۰۹۹۷
دربی با طعم گز/ آلومینیوم به مس رسید
رقابت‌های هفته 19 لیگ برتر فوتبال امروز با انجام تمام بازی‌های این هفته پیگیری می‌شود تا در آخرین روزهای زمستان 1400 شاهد تقابل‌های جذاب و داغی بین تیم‌های حاضر در این پیکارها باشیم.

به گزارش برنا؛ بدون احتساب دیدارهای پرسپولیس و استقلال که در این هفته آنها می بایست به ترتیب برابر گل گهر و فجرسپاسی به میدان بروند، امروز 6 دیدار در شهرهای مختلف ایران برگزار می شود که این بازی ها را با هم مرور می کنیم:

 دربی با طعم گز

سپاهان و ذوب آهن این هفته برگزار کننده دربی جذابی در دیار نصف جهان هستند، دیداری که نتیجه آن برای دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شاگردان نویدکیا که امیدوار بودند در تقابل هفته قبل برابر هوادار به پیروزی برسند با تساوی بدون گل روبروی این تیم متوقف شدند تا حالا به کمتر از سه امتیاز در دربی رضایت ندهند. در آن سوی میدان ناکامی های ذوب آهن در هفته های گذشته برابر پیکان هم ادامه پیدا کرد و تیم تارتار با شکست روبروی پیکان، باخت دیگری را در کارنامه اش دید. در این شرایط موفقیت در این دیدار از نان شب هم برای ذوبی ها واجب تر است. در دیدار رفت، ذوب آهن با برتری یک بر صفر فاتح دربی نصف جهان در اوایل فصل جاری بود.

نبرد جذاب خودرویی

پیکان و تراکتور در این هفته بازی ویژه را برگزار می کنند. شاگردان حسینی پس از پیروزی شیرین روبروی ذوب آهن با روحیه بالایی برای پذیرایی از قرمزهای تبریزی آماده می شوند. این در حالی است که کشتی سولدو و تراکتوری ها همچنان دور از ساحل آرامش است. تراکتور در مصاف اخیر خود برابر استقلال با یک گل شکست خود و امتیازی را از این دیدار خانگی اش کسب نکرد تا نگرانی بین هواداران این تیم تشدید شود. با این حال تبریزی ها امیدوار هستند با کسب نتیجه دلخواه در نبرد خودرویی، شرایط خود را بهبود ببخشند. در بازی رفت این دو تیم، پیکان با برتری دو بر یک به پیروزی رسیده بود.

جدال ویژه در آبادان

صنعت نفت آبادان پس از توقف برابر فجرسپاسی در تلاش برای جبران مافات در بازی پیش روی خود در مصاف با نساجی مازندران است. شاگردان منصوریان در حالی مقابل فجر به تساوی بدون گل رضایت دادند که پیش بینی می شد این تیم در خانه پیروزی شیرینی را کسب کند اما این اتفاق رخ نداد. در آن سوی میدان نساجی هم یکی از تیم های ناکام در هفته هجدهم بود و در مصاف خانگی روبروی گل گهر دو بر یک شکست خورد تا ناکامی دیگری برای شاگردان ساکت الهامی به ثبت برسد. نفت آبادان و نساجی در شرایطی امروز روبروی هم به میدان می روند که دیدار رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر آبادانی ها به پایان رسید و حالا نساجی در فکر انتقام از نفت است.

آلومینیوم به مس رسید

حریف قبلی پرسپولیس پس از شکست برابر شاگردان یحیی گل محمدی، امیدوار است در مصاف برابر تیم سخت کوش مس، خاطره شکست در تهران روبروی قرمزها را به دست فراموشی بسپارد. آلومینیوم اراک و مس رفسنجان در حالی برابر هم قرار می گیرند که تقابل رسول خطیبی برابر محمد ربیعی می تواند جالب توجه باشد. مسی ها در حالی به اراک سفر کرده اند که پس از تساوی یک- یک روبروی فولاد در اهواز تلاش می کنند برد ویژه ای را در دیدار خارج از خانه رقم بزنند. جدال قبلی دو تیم در دور رفت با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.  

عنایتی به مشهد رسید

پدیده مشهد و هوادار یکی دیگر از بازی های این هفته از لیگ برتر است که نتیجه آن برای هر دو تیم حائز اهمیت است. شاگردان سیدعباسی پس از برد نوبرانه برابر نفت مسجدسلیمان در تلاش هستند تا در بازی خانگی شان روبروی هوادار، دست پر زمین را ترک کنند. این در حالی است که به نظر می رسد تیم هوادار در هفته های اخیر به خودباوری رسیده است. شاگردان عنایتی که در بازی هفته قبل خود یقه سپاهان را در تهران گرفتند حالا با روحیه خوبی به مشهد می روند تا نتیجه خوبی را در مصاف برابر پدیده کسب کنند. دیدار رفت این دو تیم با برتری دو بر صفر هوادار خاتمه پیدا کرده بود.

جنگی تمام جنوبی در اهواز

جدال بین فولاد و نفت مسجد سلیمان دیدار جذاب دیگری در هفته نوزدهم لیگ برتر است. فولادی ها پس از توقف خانگی برابر مس کرمان در دیداری در اهواز روبروی تیم محمود فکری قرار می گیرند تا دیداری تمام جنوبی را در این جدال شاهد باشیم. شاگردان فکری در حالی خود را برای مصاف با فولاد آماده می کنند که نفتی ها در ثانیه های پایانی دیدار برابر پدیده با گلی دیرهنگام دست خالی زمین را ترک کردند تا حالا فکری و تیمش در تلاش برای جبران مافات باشند. تقابل فولاد و نفت در بازی رفت برنده نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز