جواد قراب در گفت‌وگو با برنا

موفقیت آبی‌ها با یک استقلالی بهترین اتفاق است/ این تیم می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود

۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۰۲۱۸۵
موفقیت آبی‌ها با یک استقلالی بهترین اتفاق است/ این تیم می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود
پیشکسوت باشگاه استقلال به تمجید از عملکرد مجیدی در استقلال پرداخت و اعلام کرد به عنوان پیشکسوت آبی‌پوشان تهرانی از نتایج راضی است.

جواد قراب، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره روند آبی‌پوشان تهرانی در مسابقات اخیر اظهار داشت: به عنوان یک پیشکسوت راضی هستم و خدا کند این روند همین گونه ادامه پیدا کند. مدتی است که تیم هم روند خوبی دارد و هم مشکلات حل شده. بازیکنان کنار هم به خوبی هماهنگ شده‌اند و نتایج خوبی حاصل شده است. انتقاداتی می‌شود که بازی استقلال به آن حد زیبا نیست اما نمی‌شود هم بازی زیبا کرد، هم منتقدین را راضی کرد و هم این بردهای متوالی را به دست آورد.

وی در ادامه افزود: استقلال باید در خط دفاعی تقویت می‌شد. درست است استقلال چند بازی گل نخورده و آمارهایش عالی بوده اما یکی از دلایلش بد بودن مهاجمان دیگر تیم‌ها است. این مسئله البته تقصیر استقللا نیست و ما نمی توانیم توپ را به حریف بدهیم و التماس کنیم که گل بزنند. خودشان باید به این قضیه فکر کنند.

قراب درباره انتخاب یک ستاره بین بازیکنان فعلی گفت: هم یامگا و هم ژستد را دوست دارم. یامگا حرفه‌ای بازی می‌کند و سابقه بازی در اروپا را دارد. وقتی توپ زیر پاهای اوست لذت می‌برم. از لحاظ اخلاقی هم بازیکن بسیار خوبی است. هم او را دوست دارم و هم ژستد را اما به نظرم در زمینه گلزنی مشکل داریم. باید هافبک‌های‌مان بیشتر شوت بزنند و اگر در این زمینه هم موفق باشیم اوضاع عالی خواهد شد. به عنوان پیشکسوت راضی هستم و خوشحال بابت برد استقلال با این بازیکنان جوان.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره موفقیت استقلال با مجیدی گفت: بهترین اتفاق ممکن این است که مجیدی به عنوان یک استقلالی موفقیت کسب کرده و فرهاد مربی منظم و زحمتکشی است. به عنوان پیشکسوت به او احترام می‌‌گذاریم زیرا زحمت می‌کشد. مجیدی خیال ما را آسوده کرد.

قراب تحلیل خود از ادامه راه را اینگونه بیان کرد: مطمئن بودم فجرسپاسی را شکست می‌دهیم. به آینده هم بسیار خوشبین هستم. این تیم پتانسیل قهرمانی دارد و می‌تواند پس از چند سال جام را فتح کند. اتفاقی که باعث خوشحال شدن ما پیشکسوتان و هواداران می‌شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز