شیما صفایی در گفت‌وگو با برنا

تنیس روی میز سال پرترافیکی را در پیش دارد/ اثرات مثبت لیگ را خواهیم دید

۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۰۳۳۶۵
تنیس روی میز سال پرترافیکی را در پیش دارد/ اثرات مثبت لیگ را خواهیم دید
عضو تیم‌ ملی تنیس روی میز گفت: تنیس روی میز سال پرترافیکی را در پیش دارد و امیدوارم هرچه سریعتر اردوها شروع شود.

شیما صفایی، عضو تیم‌ ملی تنیس روی میز، درباره برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم‌ ملی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: مسابقات انتخابی با حضور 12 بازیکن از 6 اسفند برگزار شد که خوشبختانه موفق شدم با کسب 21 امتیاز مجوز حضور در اردوهای تیم ملی را به دست بیاورم. از آنجایی که این رقابت ها انتخابی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی است همه نفرات واقعا رقابت سختی را پشت سر می‌گذارند بنابراین سطح کیفی مسابقات بالاست. قبل از من هم ندا شهسواری به دلیل داشتن بالاترین رنکینگ جهانی بین ورزشکاران کشورمان جواز حضور در تیم ملی را داشت و حالا رقابت اصلی در روزهای آینده بین 10 نفر باقی مانده خواهد بود تا دو نفر دیگر در پایان به جمع ما اضافه شوند.

وی در مورد زمان برگزاری اردوهای تیم ملی توضیح داد: بازی های کشورهای اسلامی، بازی های آسیایی و رقابت های تیمی قهرمانی جهان سه رویداد مهمی هستند که تیم ملی زنان ایران قرار است در آن شرکت کند. بنابراین پرواضح است که سال پرترافیکی را در پیش داریم. نیاز است که هرچه سریعتر اردوها برگزار شود تا تیم به هماهنگی لازم برسد ولی هنوز انتخابی‌ها در جریان است و طبیعتا بعد از پایان این مرحله برنامه شروع اردوها مشخص خواهد شد. هدف ما حضور موفق در هر سه رویداد پیش رو است و امیدوارم بتوانیم با یک برنامه ریز مناسب قدمی بهتری برای تحقق این اهداف برداریم.

صفایی در خصوص رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: مسابقات لیگ امسال با حضور 6 تیم و به صورت رفت و برگشت در حال برگزاری است. سطح کیفی مسابقات خوب است و قطعا اثرات مثبت لیگ را در اردوهای تیم ملی شاهد خواهیم بود. امسال هم در کنار تیم شهربابک هستیم خوشبختانه مرحله رفت را با صدرنشینی به پایان رسانیدم و حتما تلاش خواهیم کرد مرحله برگشت را هم به همین روند ادامه دهیم تا بتوانیم روی سکوی قهرمانی بایستیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز