منصوریان: در بوندس‌لیگا بازی کرده‌ام و اعتقادی به شانس ندارم

۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۲:۵۸
کد خبر: ۱۳۰۳۹۶۱
منصوریان: در بوندس‌لیگا بازی کرده‌ام و اعتقادی به شانس ندارم
سرمربی صنعت نفت از اهمیت بازی هفته آینده تیمش مقابل پرسپولیس گفت.

به گزارش برنا؛ گل‌گهر و صنعت نفت آبادان امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. علیرضا منصوریان، سرمربی صنعت نفت در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: بازی باکیفیتی بود که دلیل اصلی آن زمین خوب گل‌گهر بود. ما می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم و در نیمه اول خیلی زود به گل رسیدیم و پس از آن با خوش‌شانسی دروازه‌بان گل‌گهر به گل نرسیدیم. ما خوب بودیم و مستحق باخت نبودیم.

او افزود: به آقای قلعه‌نویی تبریک می‌گویم. او تیم خوبی دارد. ما در بخشی از بازی می‌توانستیم راحت‌تر بازی کنیم. ما یک جلسه روحی و روانی و نیمه فنی در رختکن داشتیم. بعد از هر بازی در رختکن سریعا یک جلسه می‌گذاریم. باید چند روز دیگر با پرسپولیس بازی کنیم. از بازیکنانم راضی هستم. ما از ارتفاع منفی نسبت به سطح دریا به ارتفاع بالایی در سیرجان آمدیم.

سرمربی صنعت نفت گفت: وقتی با تیم‌های قلعه‌نویی بازی دارید باید کار را تمام کنید. ما بعد از زدن گل اول می‌توانستیم بازی را ۲ بر صفر کنیم. در نیمه دوم هم یکی، دو موقعیت ضدحمله به تیم آقای قلعه‌نویی دادیم ولی خودمان شانس داشتیم.

منصوریان درباره داوری بازی اظهار کرد: درباره داوری نظری ندارم. قبل از هر بازی ما داوری را آنالیز می‌کنیم. بازیکنان در داخل رختکن نسبت به عملکرد آقای عرب‌براقی اعتراض داشتند. فکر می‌کنم سر صحنه اخراج طالب، ضربه دومش اخراج داشت ولی می‌توانست اخراج نکند.

او ادامه داد: در مجموع نسبت به بضاعت‌مان از عملکرد تیمم دفاع می‌کنم. بازیکنان‌مان بسیار خوب عمل کردند. من از نیروهای جوانی هم که استفاده کردم، راضی هستم. سرماخوردگی‌های پی‌درپی از زور تیم ما کم کرده ولی با تمام نیرو مقابل پرسپولیس قرار می‌گیریم. چون آن بازی نقطه عطف است و خواسته‌های زیادی از آن بازی داریم. هفته آینده هفته‌ای است که اگر برنده شویم، بازیکنان‌مان به سرمنزل می‌رسند و آنها باید این موضوع را بدانند.

سرمربی صنعت نفت بیان کرد: گل‌گهر تیم خوبی است و شاید اگر هفت امتیاز کم نشده بود، در کورس قهرمانی می‌جنگید. بازی پایاپای بود و می‌توانستیم به پیروزی برسیم. نمی‌گویم بدشانس بودیم، می‌گویم کم‌تلاش بودیم. چرا که من در بوندس‌لیگا فوتبال بازی کردم و اعتقادی به شانس ندارم و فقط به تلاش، تلاش، تلاش و لطف پروردگار اعتقاد دارم.

منصوریان در ادامه درباره صحنه‌ای که گل‌گهری‌ها اعتقاد به خطای پنالتی روی امین قاسمی‌نژاد داشتند، توضیح داد: من آن صحنه را ندیدم ولی با امیرخان صحبت می‌کردم، می‌گفت پنالتی بوده است چون او رئیس ماست ما روی حرف او حرف نمی‌زنیم. قطعا ایشان فوتبال را از هر زاویه‌ای از من بیشتر می‌فهمد و نقش استاد را برای من دارد.

او درباره اخراج طالب ریکانی مقابل گل‌گهر و نبودش در بازی با پرسپولیس تصریح کرد: از جنس طالب در لیگ ما دو، سه تا نیست. فرض کنید اگر او در استقلال و پرسپولیس باشد، تکیه‌گاه تیم است. ما در آخرین مرحله توپ را به طالب ختم می‌کنیم. او یک بازیکن بین‌المللی است و رهبر هم در داخل و هم در خارج از تیم است. ما از نبود او در بازی پرسپولیس ناراحتیم. او شماره ۱۰ کلاسیک بازی می‌کند و ضربه زدن به بازیکن حریف را بلد نیست. شاید اگر از داخل تکل می‌زد، اخراج نمی‌شد. اکثر شماره ۱۰ها مانند ایمان مبعلی و حدادی‌فر بازیکنان آرامی هستند و اگر خطا کنند، اخراج می‌شوند.

سرمربی صنعت نفت افزود: امیدوارم بازیکنان نبود او را جبران کنند. طالب تاپ‌ترین بازیکن لیگ برتر فوتبال ایران است. هیچ بازیکنی مثل او کیفیت ندارد. طالب یک ضربه چپ مرگبار دارد ولی امروز وقتی خواست این ضربه را بزند، پنج بازیکن روی پایش رفتند. بازیکن جوانی که جای او می‌خواهد بازی کند، بار سختی روی دوشش است.

منصوریان در پایان گفت: این چندمین بار است که می‌گویم، آن کسانی که باعث ایجاد امکاناتی در گل‌گهر شدند، باید دست‌شان را بوسید. ان‌شاءالله این الگوی همه باشگاه‌های ما باشد. فکر می‌کنم باید از مسئولان رده بالای گل‌گهر تشکر کنم. شما در شهری که ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، امکاناتی در حد ۱۸ میلیون نفر دارید.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز