زرینی: پیکانی‌ها در امتیازهای حساس باتجربه بودند/ سپاهان در طول فصل بزرگی خود را نشان داد

۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۰:۴۸
کد خبر: ۱۳۰۵۲۱۲
زرینی: پیکانی‌ها در امتیازهای حساس باتجربه بودند/ سپاهان در طول فصل بزرگی خود را نشان داد
بازیکن پیکان تهران با اشاره به رقابت نزدیک تیمش مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در مرحله‌ نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال گفت: بازیکنان پیکان در امتیازهای حساس از تجربه‌ خود استفاده کردند.

به گزارش برنا، تیم پیکان تهران در نخستین مسابقه مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» با نتیجه سه بر صفر موفق به پیروزی مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان شد تا برای صعود به دیدار نهایی تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشد.

حمزه زرینی رقابت پیکان مقابل فولاد مبارکه سپاهان را خوب ارزیابی کرد و گفت: صرف‌نظر از ست اول که اختلاف امتیاز باعث سردی بازی شد، در ست‌های دوم و سوم دو تیم بازی نزدیکی داشتند اما در امتیازات حساس تیم پیکان با استفاده از تجربه‌اش، موفق شد با اختلاف دو امتیاز، بازی را ببرد. البته هر دو تیم باتجربه هستند و می‌توانست این اتفاق برعکس رخ دهد.

بازیکن با تجربه پیکان تاکید کرد: این شکست هیچ‌چیز از ارزش‌های سپاهان کم نمی‌کند. آن‌ها در طول فصل بزرگی خود را نشان دادند. از طرفی پیکان تیمی است که گروهی بازی می‌کند. خدا را شکر توانستیم با همدلی به پیروزی برسیم.

بازیکن پیکان تهران درخصوص بازی دوم دو تیم گفت: برد امروز تمام شد. برای بازی دوم قطعا سپاهان برنامه‌‌ریزی خاص خود را دارد چون تیمی است که با آنالیز بازی می‌کند و همیشه برای تیم‌ها مشکل‌ساز بوده. در کل فصل هم در صدر جدول قرار داشت. ما هم می‌رویم که ریکاوری کنیم و مثل امروز یک بازی زیبا به نمایش بگذاریم.

دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان روز یکشنبه پانزدهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز