صنعت‌نفت- پرسپولیس؛ امشب دل من هوس رطب کرده

۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۳۰۵۵۴۱
صنعت‌نفت- پرسپولیس؛ امشب دل من هوس رطب کرده
در آخرین دیدار از هفته بیست و یکم لیگ برتر تیم پرسپولیس در آبادان برابر شاگردان منصوریان قرار می‌گیرد.

به گزارش برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در هفته بیست و یکم در دیداری خارج از خانه به مصاف صنعت نفت آبادان می رود به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز دیگر است تا بتواند به کورس و رقابت خود در بالای جدول برای قهرمانی همچنان ادامه دهد.

شاگردان یحیی گل محمدی پس از پیروزی شیرینی که برابر مس رفسنجان در استادیوم آزادی کسب کردند حالا باید در دیداری خارج از خانه برابر تیم با انگیزه ای مثل نفت آبادان به میدان بروند، دیداری که هم برای نفت هم برای پرسپولیس مصافی سخت و مهم محسوب می شود.

پرسپولیس در حالی به آبادان رفته است که با توجه به پیروزی برابر مس و تساوی استقلال روبروی نساجی، موفق شده فاصله اش را با صدر به سه امتیاز برساند و امیدوار است با ادامه روند رو به رشد خود و لغزش احتمالی رقیبش بتواند صدر جدول را از حریف سنتی اش بگیرد و شرایطش را برای قهرمانی در پایان فصل هموارتر از قبل کند.

قرمزهای تهرانی که در چند هفته اخیر با تغییرات زیادی در ترکیب روبروی حریفان به میدان رفته است برای این دیدار نیز با چهره ای متفاوت از یکی دو بازی گذشته اش در مستطیل سبز حضور پیدا خواهد کرد. این در حالی است که با توجه به مصدومیت میلاد سرلک و آماده نشدن این مهره ملی پوش برای بازی در آبادان و همین طور چهار کارته شدن سعید آقایی با اخطاری که برابر مس رفسنجان دریافت کرد، دو تغییر در ترکیب پرسپولیس روبروی آبادانی ها قطعی است تا شاگردان یحیی در این دیدار هم با آرایش جدیدی روبروی میزبان خود در زمین بازی حضور پیدا کنند.

در آن سوی میدان علیرضا منصوریان که به طور حتم برای مصاف برابر پرسپولیس از انگیزه های ویژه ای برخوردار است در حالی تیمش را برای مصاف با قرمزهای تهرانی آماده می کند که در بازی اخیرش برابر گل گهر در سیرجان با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا شاگردانش دست خالی از سیرجان به آبادان بازگردند. تیم آبادانی در سیرجان علاوه بر از دست دادن امتیاز، طالب ریکانی کاپیتان خود را هم از دست داد تا بازیکن اخراجی نفت در سیرجان به خاطر دریافت کارت قرمز نتواند در دیدار مهم برابر پرسپولیس تیمش را همراهی کند و غایب بزرگ نفت در مصاف بزرگ این هفته لقب بگیرد. این در حالی است که محمد اهل شاخه و حسی بغلانی مصدومان اردوی نفت محسوب می شوند که در این دیدار قادر به همراهی تیم شان نیستند.

نفت که در بازی رفت با یک گل مغلوب پرسپولیس شد علاوه بر بهتر کردن شرایطش در جدول به خاطر انگیزه های خاص سرمربی اش برابر سرخ های تهرانی بدون شک به دنبال کسب حداقل امتیاز از تیم گل محمدی هستند و این احتمال دور از ذهن نیست با بازی بسته و تاخیری برای رسیدن به این هدف شان تلاش کنند، مسئله ای که اعضای کادر فنی پرسپولیس باید به دنبال ضدتاکتیکش باشند تا بتوانند با پیروزی و کسب هر سه امتیاز ممکن در این بازی، آبادان را ترک کنند.

بر اساس اعلام کمیته داوران، محمدحسین زاهدی فر به عنوان داور اصلی، علیرضا مرادی کمک داور دوم و حیدر شکور ناظر داوری تیم داوری این بازی را تشکیل می دهند. دیدار دو تیم صنعت نفت و پرسپولیس ساعت 19:30 امشب برگزار می‌شود.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز