بنتو در نشست خبری پیش از دیدار با ایران: دنبال پیروزی هستم نه رکورد شخصی

۱۴۰۱/۰۱/۰۳ - ۱۱:۳۴:۲۲
کد خبر: ۱۳۱۲۱۶۲
بنتو در نشست خبری پیش از دیدار با ایران: دنبال پیروزی هستم نه رکورد شخصی
بنتو در نشست خبری پیش از دیدار با ایران گفت: باید مقابل ایران ریسک کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ بنتو در نشست خبری پیش از دیدار با ایران گفت: هر دو تیم از نظر ابتلا به ویروس کرونا و مصدومیت مشکل دارند. شرایط برای ما مشابه سایر مسابقات انتخابی جام جهانی خواهد بود.

وی افزود: اگرچه سبک‌های دو تیم متفاوت است اما دیدار جذابی پیش بینی می‌شود. هر دو تیم برای کسب مقام اول گروه سخت تلاش می‌کنند. حریف یک مزیت دارد و فقط با یک تساوی می‌تواند صدرنشین بماند. 

 سرمربی کره تاکید کرد: ما باید پیروز شویم. می‌توانیم با کمی ریسک پیروز شویم و بازی خوبی برای هواداران انجام بدهیم. می‌خواهیم ایران را که تیم قدرتمندی است شکست بدهیم و صدرنشین شویم.

 بنتو اهار داشت:  تمام تلاش خود را می‌کنیم تا ۳ امتیاز را به دست آوریم و در گروه اول باشیم. شاید ایران همه بازیکنانش را در اختیار نداشته باشد، اما مشخص است که حریف قدرتمندی است.

 سرمربی حریف تیم ملی تصریح کرد: وقتی نوبت به رکوردها می‌رسد، فکر می‌کنم بردن از هر چیزی مهم‌تر است. مهمترین چیز در فوتبال تیم و برد است. ما همانطور که در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی بازی کردیم، برای بازی فردا آماده می‌شویم. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: می‌خواهیم مانند همیشه از طریق مالکیت توپ بر بازی مسلط شویم. سعی می‌کنیم تا حد امکان کنترل خط میانی را در دست بگیریم. این نکته را نیز در نظر بگیرید که در طول مسابقه با یک تیم قدرتمند روبرو هستید و باید به حریف خود احترام بگذارید. شما باید با حمله تا حد امکان قفل بازی را باز کنید.‌

انتهای پیام // 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز