مهاجری: مسئولیت خطیری را پذیرفتم/ نباید در انتهای جدول باشیم

۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۱۸:۴۹:۴۳
کد خبر: ۱۳۱۵۱۲۷
مهاجری: مسئولیت خطیری را پذیرفتم/ نباید در انتهای جدول باشیم
سرمربی نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن شروع مجددی برای شاگردانش باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: خوشحالم در اصفهان هستم و امیدوارم بتوانیم فردا مقابل تیمی که دارد به اصل خودش برمی‌گردد و عملکردی خوبی داشته، بازی خوبی انجام دهیم. ما مسئولیت خطیری را قبول کردیم و امیدواریم بازی مقابل ذوب‌آهن شروع مجددی برای ما باشد. باید نتیجه لازم را بگیریم تا از اینجای جدول جدا شویم. میل بازیکنان، ما را شگفت‌زده کرد و برای من جای تعجب است چرا در این جایگاه قرار داریم. باید از مدیران پیکان تشکر کنم که آمدند و با آنها بازی دوستانه برگزار کردیم. این ارتباط‌ها نیاز است برقرار شود تا اتفاق خوبی بیفتد.

او ادامه داد: من به گذشته تیم فکر نمی‌کنم. به نفرات تیم نگاه می‌کنم. بازیکنان خوبی دارم و آن چیزی که در جدول رقم خورده زیبنده تیم ما نیست. ما در بازی دوستانه مقابل پیکان موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و در خط دفاع هم خوب بودیم. امیدوارم مقابل ذوب‌آهن هم خوب کار کنیم. می‌آییم ذوب‌آهن را شکست دهیم چون نیاز داریم و بچه‌ها باید خودشان باشند. آنها شایسته پیروزی هستند.

مهاجری درباره غایبان تیمش بیان کرد: اسدی مشکوک به کروناست و او را نداریم و همچنین پورمحمد را هم در اختیار نداریم. بقیه بازیکنان را داریم و با قدرت به زمین می‌رویم. ما مسئولیت خطیری را قبول کردیم و با توجه به موجودی تیم ما، باید تلاش کنیم. من تنها نمی‌توانم معجزه کنم و همه در کنار هم باید نتایج لازم را بگیریم و خودمان را از پایین جدول جدا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز