خوش خبر: حریف تدارکاتی تیم ملی هنوز قطعی نیست

۱۴۰۱/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۷:۲۶
کد خبر: ۱۳۱۶۷۸۷
خوش خبر: حریف تدارکاتی تیم ملی هنوز قطعی نیست
سرپرست تیم ملی والیبال با بیان اینکه با کشورهای متعددی برای بازی تدارکاتی تیم ملی مکاتبه کردیم، گفت: آرژانتین، کانادا و آلمان از جمله حریفان احتمالی تیم ملی است اما هنوز حریف نهایی هنوز مشخص نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر خوش‌خبر در مراسم معرفی همراه اول به عنوان حامی والیبال ایران تا المپیک 2024 اظهار داشت: کار بسیاری سختی داریم و امیدواریم اصاحب رسانه به عنوان یاور، تیم ملی را همراهی و کمک کند.  این راه سخت را باید با ترکیب متحول شده و کادر ایرانی پیش ببریم.

وی در خصوص بازی‌های تدارکاتی گفت: فعلا آرژانتین قول نصفه و نیمه داده و فرصت سه روزه برای نهایی کردن این بازی را خواسته است. احتمال بازی تدارکاتی در کانادا هم وجود دارد و احتمال یک بازی با آلمان در این کشور هم هست اما هنوز هیچ حریفی نهایی نشده است.

خوش‌خبر تاکید کرد: تیم ملی والیبال آرژانتین یکی از گزینه‌های مناسب برای دیدار تدارکاتی است و اگر این موضع قطعی شود، قبل حضور در برزیل، با توجه به نزدیکی زمان مسابقات و در نظر گرفتن بحث جت‌لگ بازیکنان، به آرژانتین خواهیم رفت و به آمادگی لازم برای حضور در هفته اول لیگ ملت‌های 2022 خواهیم رسید.

تیم ملی ایران در سال 1401 در چهار رویداد جام واگنر، لیگ ملت‌ها 2022، والیبال قهرمانی مردان جهان و بازی‌های آسیایی 2022 شرکت می‌کند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز