خوش‌خبر: یقین دارم تیم ملی والیبال تاریخ‌ساز خواهد شد

۱۴۰۱/۰۱/۲۱ - ۱۲:۵۴:۵۵
کد خبر: ۱۳۱۷۲۰۱
خوش‌خبر: یقین دارم تیم ملی والیبال تاریخ‌ساز خواهد شد
سرپرست تیم ملی والیبال در آغاز اردوی این تیم خطاب به بازیکنان، گفت: یقین دارم که شما نیز برای والیبال ایران تاریخ سازی خواهید کرد و در ذهن مردم می‌مانید.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر خوش‌ خبر در جمع بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی والیبال، اظهار داشت: در ابتدا یادی کنیم از درگذشتگان این جمع به ویژه علیرضا پیشیاره ماساژور تیم ملی ایران که همیشه یار و یاور تیم ملی بود و شروع اردو بدون علی برای خودم خیلی سخت است. به هر حال تقدیر چنین بود و امیدوارم روحش شاد و در آرامش باشد.

وی تصریح کرد: نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال ایران شروع شد و سال بسیار شختی در پیش داریم. به همین دلیل می‌طلبد بازیکنان با تمام توان هم از نظر ذهنی و هم از نظر جسمی در اختیار تیم ملی باشند.

سرپرست تیم ملی والیبال به شرایط جامعه و نگرانی‌های کرونا اشاره کرد و گفت: این شرایط ایجاب می‌کند که بازیکنان منسجم‌تر در اختیار تیم ملی باشند تا با یک سهل انگاری شانس خود را برای حضور در تیم ملی از دست ندهند.

وی با یادآوری این‌که برای پوشیدن لباس تیم ملی رقابت بسیار سختی خواهید داشت، گفت: انتخاب و عضویت در تیم ملی در رویدادهای مهم پیش رو افتخار بزرگی است. در صورت عضویت در تیم ملی نگاه بیشتری به شما است و به همین دلیل باید از نظر رفتاری در تیم و جامعه مراقب باشید. فعالیت نامناسب در فضای مجازی می‌تواند برای حضور شما در تیم ملی تاثیر منفی بگذارد.

خوش‌خبر با تاکید بر این‌که رعایت نظم و قوانین تیم ملی بسیار مهم است، خطاب به بازیکنان حاضر در اردو گفت: بازیکنان تیم ملی والیبال ایران از نظر ظاهری باید در شرایط مناسبی باشند. شما رده‌های سنی مختلف را طی کردید و به این مرحله رسیدید و کاملا با شرایط تیم‌های ملی والیبال ایران آشنا هستید.

وی در پایان با ابراز موفقیت برای بازیکنان، افزود: یقین دارم که این تیم نیز برای والیبال ایران تاریخ سازی خواهد کرد و در ذهن مردم خواهد ماند. بازیکنان و کادر فنی تیم ملی شادی مردم و موفقیت والیبال ایران را می‌خواهند و حتما برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را بکار خواهند گرفت.

تیم ملی والیبال در سال جاری در چهار رویداد جام واگنر، لیگ ملت‌ها 2022، والیبال قهرمانی مردان جهان و بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند. اردوی آماده‌سازی این تیم برای حضور شایسته در رویدادهای پیش‌رو از روز گذشته (شنبه 20 فروردین) آغاز شده است.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، فاضل پژومان، محمدرضا حضرت‌پور، ابوالفضل قلی‌پور، محمدرضا موذن، امین اسماعیل‌نژاد، پوریا یلی، علی‌اصغر مجرد، رضا عابدینی، محراب ملکی سرخی، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، مجتبی میرزاجانپور، امیرحسن فرهادی، میثم صالحی و احسان دانش‌دوست 19 بازیکن حاضر در این تمرین بودند و جواد کریمی به دلیل سپری کردن دوران نقاهت، در این مرحله از اردو حضور ندارد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز