احمد آل‌نعمه در گفت‌وگو با برنا

فولاد مستحق صعود است/ نباید الغرافه را دست کم گرفت

۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۲۰۶۶۲
فولاد مستحق صعود است/ نباید الغرافه را دست کم گرفت
بازیکن اسبق تیم فوتبال فولاد عقیده دارد این تیم مستحق صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان است.

احمد آل‌نعمه، بازیکن پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به نتایج فولاد در چهار بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: صدرنشینی فولاد و کسب 2 پیروزی و 2 تساوی از بازی ها نشان از این است که فولاد نتایج قابل قبولی را در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده و استحقاق و شایستگی صعود به دور بعدی رقابت ها را دارد.

وی در مورد بازی اخیر برابر تیم آخال که با برد فولاد به پایان رسید، تصریح کرد: فولاد در این دیدار با شیوه ای بازی کرد که تیم های نکونام این سبک را به خوبی اجرا می کنند. در این دیدار وقتی فولاد به گل رسید، بیشتر به فکر حفظ اندوخته اش بود و برای رسیدن به گل های بعدی به آب و آتش نزد و فکر می کنم این مسئله خواسته ای بود که کادر فنی از تیم داشت و بچه ها به نحو احسن آن در زمین پیاده کردند.

مدافع اسبق فولاد افزود: در بازی رفت فولاد 90 دقیقه حاکم مطلق توپ و میدان بود و با گل دیرهنگام به پیروزی رسید اما در این بازی وقتی بازیکنان به گل رسیدند، سعی کردند از اندوخته و برتری خود محافظت کرده و با توجه به شرایط و حملات حریف انجام بازی تاخیری و بسته راهی بود که کادر فنی برای ادامه بازی در نظر گرفته بود و در نهایت برد ارزشمندی برای فولاد به ثبت رسید.

آل‌نعمه در خصوص ادامه مسیر فولاد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: در حال حاضر مهمترین مسئله برای فولاد ریکاوری مناسب برای دو بازی باقی مانده اش است. با توجه به فشار بازی ها و فشردگی زمان بندی برگزاری رقابت ها و بازی های سنگینی که پیش روی فولاد است، ریکاوری خوب می تواند این تیم را با بهترین شرایط برای بازی های باقی مانده اش آماده کند. در حال حاضر فولاد صدر جدول گروه را به خود اختصاص داده و شانس زیادی برای صعود به دور بعد دارد اما کار بچه ها هنوز تمام نشده و باید با تمام قوا در دو بازی بعدی خود برابر حریفان به میدان بروند.

پیشکسوت فولاد در مورد بازی برگشت قرمزهای اهوازی برابر الغرافه‌ای که با 8 گل روبروی شباب الاهلی شکست تحقیرآمیزی را متحمل شد، خاطرنشان کرد: درست است که باخت اخیر الغرافه شرایط روحی و روانی این تیم را تحت الشعاع قرار داده اما فولادی ها نباید تیم استراماچونی را دست کم بگیرند. شکست با 8 گل می تواند یک اتفاق باشد و اطمینان دارم الغرافه برای جبران می آید، پس بچه ها باید با تمام قوا و بدون دست کم گرفتن حریف برای کسب بهترین نتیجه در این دیدار به میدان بیایند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز