حامد شیری در گفت‌وگو با برنا

موقع پنالتی ترسیدم اما شک نکردم/ فوتبال ایران یک جام به نساجی بدهکار است

۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۲۱۱۵۷
موقع پنالتی ترسیدم اما شک نکردم/ فوتبال ایران یک جام به نساجی بدهکار است
کاپیتان تیم نساجی مازندران بر این باور است قهرمانی در جام حذفی برای این تیم دور از دسترس نیست.

حامد شیری، کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به حال و هوای استادیوم آزادی در دیدار نیمه نهایی اظهار داشت: بازگشت هواداران پرشور ما پس از حدود دو سال و اندی به سکوها و این که این امکان برای آنها مسیر شد که از نزدیک بازی نساجی را تماشا کنند، اتفاق مهم بازی بود و با پیروزی خوبی که در این دیدار به دست آوردیم، موفق شدیم شب خوبی را برای آنها رقم بزنیم. جشن صعود ما به فینال با حضور هواداران پرشورمان قشنگ تر شد.

وی در خصوص روند فنی این دیدار تاکید کرد: مس با شیوه ویژه ای در این بازی حضور پیدا کرد و اولین هدف آنها این بود که گل نخورند و با استفاده از ضدحملات به ما ضربه بزنند. به همین دلیل حریف بازی بسته ای را برابر ما از خود به نمایش گذاشت و در چنین شرایطی خلق موقعیت برای ما سخت شد. در مقابل ما سعی کردیم صبور باشیم و از کوچکترین موقعیت استفاده ببریم. در این بین با استفاده از هوش فوتبالی مهدی نظری در دقیقه حساسی پنالتی مهمی را به دست آوردیم که با این پنالتی کار را برای صعودمان به فینال تمام کردیم و اجازه ندادیم این بار پس از پایان بازی کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

10

مدافع مستحکم نساجی در مورد دو پنالتی حساسی که در این دو بازی اخیر تیمش در جام حذفی به ثمر رساند، تصریح کرد: زدن پنالتی پنجم برابر استقلال و این پنالتی که در آخرین دقایق وقت های تلف شده نصیب مان شد، خیلی حساس و سخت بود. من آمار خوبی در پنالتی زدن دارم. البته باید بگویم موقع این پنالتی کمی ترسیدم اما ترسی توام با اعتماد  به نفس. وقتی حضور و شور و حرارت هواداران نساجی را دیدم یک لحظه تردید نکردم و تمام انرژی ام را به کار گرفتم که برای خوشحال کردن هواداران بهترین ضربه را به توپ بزنم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد و خوشحالم که توانستم این مسوولیت را به خوبی انجام دهم.

کاپیتان باتجربه قرمزهای قائمشهری در مورد درگیری و حواشی که در جریان بازی و پایان این دیدار در کنار زمین و بین اعضای نیمکت دو تیم به وجود آمد، اظهار داشت: شرایط بازی به گونه ای رقم خورده بود که دو تیم تحت فشار بودند و این فشار بیشتر روی نفرات بیرون از زمین و حاضران روی نیمکت ها بود و تنش های ایجاد شده به همین دلیل بود.

شیری در خصوص حضور در فینال و امید نساجی برای کسب اولین قهرمانی در تاریخ این باشگاه به خبرنگار برنا گفت: آلومینیوم تیم خوبی است که توانست پرسپولیس را در خانه اش شکست دهد. به هرحال ما باید خودمان را برای رویارویی با حریف سرسختی آماده کنیم اما این فرصت برای ما یک فرصت ایده آل است که اتفاق مهمی را در تاریخ باشگاه قدیمی نساجی رقم بزنیم و اولین قهرمانی تاریخ باشگاه را به دست آوریم. فوتبال ایران یک جام به نساجی و هوادارانش بدهکار است و ما همان طور که در بازی های قبلی تمام تمرکزمان را برای پیروزی و خوشحالی هواداران به کار گرفتیم تلاش می کنیم از این آزمون نیز سربلند بیرون بیاییم و این قهرمانی را با حضور هواداران جشن بگیریم و شادی آنها را تکمیل کنیم. 

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز