جمشید شاه‌محمدی در گفت‌وگو با برنا

برخورد یحیی و باشگاه را پسندیدم/ ذوب‌آهن حریف انگیزه پرسپولیس نمی‌شود

۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۲۵۹۲۰
برخورد یحیی و باشگاه را پسندیدم/ ذوب‌آهن حریف انگیزه پرسپولیس نمی‌شود
پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است این تیم با همدلی و یکدلی بیشتر می‌تواند اتفاقات جذابی را در پایان فصل رقم زده و ششمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر را جشن بگیرد.

جمشید شاه‌محمدی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی اخیر پرسپولیس برابر پیکان و نمایش سرخ‌ها در این دیدار اظهار داشت: تغییراتی که کادر فنی در این بازی برای ترکیب اصلی ایجاد کرده بود به خوبی جواب داد و نفراتی که در جمع ترکیب 11 نفره تیم حضور داشتند همگی با انگیزه بالایی در زمین کار کردند و شاهد این بودیم که پرسپولیس توانست در این دیدار از نظر فنی شرایط مطلوبی را از خود ارائه بدهد و پیروزی مهمی را به دست آورد.

وی در ادامه افزود: حضور سیدجلال به عنوان یک رهبر در خط دفاعی و یک لیدر برای تیم در این بازی یک تصمیم به موقع بود و با حضور او دفاع پرسپولیس نظم بهتری را به خود گرفته بود. ضمن اینکه حامد پاکدل هم که پس از مدت ها در ترکیب اصلی به میدان رفت، موفق شد عملکرد مطلوبی را به نمایش گذاشته و با گلزنی در این دیدار نشان دهد قدر فرصتی را که کادر فنی به او می دهد را می داند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره ادامه فصل و چالش ایجاد شده در بازی‌های باقی‌مانده برای تیم یحیی گل‌محمدی تاکید کرد: به نظرم تیم علاوه بر شرایط خوب فنی از نظر روحی و روانی هم وضعیت مطلوبی دارد و با ادامه همین روند در بازی های باقی مانده می توان شانس زیادی را برای کسب ششمین قهرمانی متوالی برای پرسپولیس متصور شد. درست است که هنوز 4 امتیاز تا صدر برای پرسپولیس وجود دارد اما کم شدن فاصله بدون شک برای استقلال استرس زا شده و این تیم را بازهم دچار لغزش خواهد کرد و بدین ترتیب شاهد تغییرات امتیازی خواهیم بود و در نهایت شانس قهرمانی برای پرسپولیس به قوت خود باقی می ماند.

وی در مورد بازی برابر ذوب آهن خاطرنشان کرد: پرسپولیس می تواند در این بازی هم به پیروزی دیگری دست پیدا کند. ذوب آهن تیم خوبی است اما نمی تواند حریف انگیزه پرسپولیس شود و سه امتیاز هم به حساب سرخ ها واریز می شود تا یک گام دیگر به جام نزدیک تر شوند.

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس ضمن تمجید از حرکت باشگاه و گل‌محمدی در قبال مهدی عبدی پس از اتفاقات اخیر به خبرنگار برنا گفت: کار عبدی در فینال جام حذفی اصلا حرفه ای نبود و باشگاه و یحیی گل محمدی با تنبیه او بهترین تصمیم را برای حفظ نظم و انضباط در تیم گرفتند. بازیکنی که حرفه ای پول می گیرد باید رفتار حرفه ای هم داشته باشد. نه عبدی بلکه همه بازیکنان تیم ملزم به رعایت اصولی هستند که در صورت تخطی از آن باید جریمه شوند.

شاه‌محمدی تصریح کرد: پرسپولیس بازی ها و روزهای مهمی را پیش روی خود دارد که در این زمان باید اتحاد و انسجام بیشتری بین اعضای تیم ایجاد شود تا بتوان به هدف بزرگی که دنبال می کنند برسند. از نظر فنی یحیی و همکارانش بهترین شرایط را برای تیم ایجاد می کنند. توصیه اکید من از نظر شرایط غیرفنی به پرسپولیسی ها این است که یکدل تر از قبل تلاش کنند تا پایان فصل نتیجه زحمات را با قهرمانی بگیرند و دل این هواداران که همیشه حامی تیم و باشگاه بودند را شاد کنند.  

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام//  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز