جواد قراب در گفت‌وگو با برنا

استقلال می‌تواند قهرمان شود/ وقتی شرایط اقتصادی مردم خوب باشد، شادی و نشاط به وجود می‌آید

۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۲۷۹۰۴
استقلال می‌تواند قهرمان شود/ وقتی شرایط اقتصادی مردم خوب باشد، شادی و نشاط به وجود می‌آید
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: وقتی حال مردم خوب باشد و در رفاه به سر ببرند، شادی و نشاط هم به وجود می‌آید.

جواد قراب، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره بازی استقلال مقابل شهرخودرو اظهار داشت: فشار در این بازی روی استقلال و کادر فنی بسیار زیاد بود. از آن طرف پرسپولیس هم بازی‌اش را مساوی کرد و استقلال به هر ترتیبی شده باید برنده می‌شد. اگر آبی‌پوشان با 3 امتیاز از زمین خارج نمی‌شدند مشکل به وجود می‌آمد. تصویری منتشر شد که شور و هیجان مجیدی کنار زمین را نشان می‌داد. این مساله همان فشار و استرس را نشان می‌دهد. خیلی‌ها فشار آوردند که این تیم نتیجه نگیرد اما خوشبختانه نتیجه حاصل شد.

وی در ادامه افزود: توپ‌ها گل نشد اما در نهایت استقلال برد. هنوز 4 بازی باقی مانده که همه به نوبه خود مهم هستند. بازیکنان اصلا نباید تصور کنند قهرمان شده‌اند. به ما به عنوان یک ورزشکار همیشه گفته شده باید سرتان پایین باشد و غرور نداشته باشید. جذابیت فوتبال به همین غیرقابل پیش‌بینی بودن است و ممکن است اتفاقاتی خاص بیفتد اما استقلال می‌تواند قهرمان شود. حریف بعدی استقلال فولاد است که هم کادر فنی خوبی دارد و هم بازیکنان خوبی اما استقلال باید به هر نحوی شده با قاطعیت فولاد را شکست دهد. اصلا نباید بگویم این بازی هم بگذرد و قهرمان شده‌ایم. خودم البته مطمئنم آقای مجیدی با دیدی که دارد، تیم را برای پیروزی به زمین می‌فرستد.

پیشکسوت آبی‌پوشان با اعلام اینکه استقلال باید در بازی مقابل فولاد به فکر برد باشد، گفت: می‌گویند بهترین دفاع حمله است و من اصلا می‌گویم همیشه باید حمله کرد. مجیدی در بازی مقابل شهرخودرو 3 مهاجم در زمین گذاشته بود و هدفش برد بود. امیدوارم در بازی بعدی هم از ترکیبی خوب استفاده کند. بازی مقابل فولاد برای ما فینال است. ما اصلا نباید کاری به نتیجه پرسپولیس داشته باشیم. استقلال باید همه بای‌ها را ببرد و با 72 امتیاز قهرمان شود.

قراب درباره حواشی مربوط به بیانیه‌نویسی گفت: کاملا موافق این مساله هستم که نباید استقلال وارد حواشی و بیانیه‌‌نویسی‌ها شود. در زمان حضور خودم در باشگاه تاج مدیر وقت به ما گفت بازیکنان به هیچ‌وجه حق مصاحبه نداشتند چه برسد به اینکه در خیابان جلوی بازیکن را بگیرند. عقل سلیم می‌گوید برو به زمین و برنده بیرون بیا. چرا باید وارد حواشی شد؟ وقتی از زمین بیرون آمدید و قهرمان شدید می‌توانید حرف‌های‌تان را بزنید.

وی در ادامه گفت: پیشکسوتان از برد این تیم لذت می‌برند و آبی‌ها را حمایت می‌کنند. اگر کسی صحبت نمی‌کند یا درگیر مشغله است دلیل نمی‌شود که این تیم را دوست ندارند. همه این تیم را دوست دارند و از قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوند. همه امیدواریم در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی جشن بگیریم. چقدر خوب می‌شود که تعدادی از بازیکنان قدیمی و پیشکسوت کنار هم جمع شوند.

واکنش پیشکسوت آبی‌ها نسبت به وضعیت اقتصادی فعلی اینگونه بود: در تمام دنیا نمایندگان برای مردم تلاش می‌کنند و به دنبال ایجاد شرایط اقتصادی خوب و رفاه هستند زیرا وقتی حال مردم خوب باشد و در رفاه به سر ببرند شادی و نشاط به وجود می‌آید. امیدوارم برنامه های اقتصادی دولت سیزدهم در زمینه های مختلف به خوبی اجرا شود و شرایط بهتری برای شهروندان عزیزمان رقم بخورد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز