میرهاشم حسینی در گفت‌وگو با برنا

امیدوارم روزهای خوشی را برای تکواندو رقم بزنیم/ اشتباهات داوری زیاد است

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۳۲۸۸۵۶
امیدوارم روزهای خوشی را برای تکواندو رقم بزنیم/ اشتباهات داوری زیاد است
ملی‌پوش تکواندو گفت: اشتباهات داوری امسال هم زیاد است و در آینده به مشکل خواهیم خورد.

میرهاشم حسینی، تکواندوکار تیم مس سونگون درباره آخرین وضعیت مسی‌ها برای قهرمانی در مسابقات لیگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: خوشخبتانه تیم بسیار جوان و با انگیزه ای داریم. در برخی وزن ها نیز نفرات خوبی جذب شده است اما چون جوان و کم تجربه هستند نتیجه‌ای که هدفمان بود به دست نیامده است. به نظرم اشتباهات داوری هم امسال زیاد است و قطعا اگر با همین روند داوری ها ادامه پیدا کند و در ادامه هم عازم مسابقات برون مرزی شویم بچه‌ها گنگ خواهند شد چون برای مثال داور اینجا به اشتباه اخطار می‌دهد و تکواندوکار را هم دچار اشتباه می کند.

وی افزود: امیدوارم که رئیس کمیته داوران به این مورد رسیدگی کند تا بتوانیم در هفته‌های آتی شاهد داوری های بهتری باشیم. در حال حاضر مشکلی بایت سیستم الکترونیکی وجود ندارد اما اگر این روند بخواهد به همین منوال ادامه پیدا کند مهمترین ضربه را چه در جریان مسابقات داخلی‌مان و چه خارج از ایران از داوری خواهیم خورد. امیدوارم واقعا این روند بهتر شود و مسابقات بدون حاشیه‌ای را برگزار کنیم.

المپین تیم‌ ملی تکواندو درباره تغییر ساختار مدیریتی فدراسیون و کادر فنی تیم‌ ملی اینگونه توضیح داد: به اعتقاد من خیلی زود است که بخواهیم بگوییم این تغییران خوب بوده و یا برعکس، باید زمان بدهیم تا افرادی که در هر پستی به فدراسیون اضافه شدند در راس کار بنشینند و با سیستم سازگار شوند. از اهالی تکواندو هم همین را می خواهم که یک مقدار به تیم جدید فرصت بدهند تا به امید خدا بتوانیم با همدلی و اجرای درست برنامه‌ها روزهای خوشی را برای تکواندو رقم بزنیم.

حسینی درباره تعویق بازی‌های آسیایی 2022 تصریح کرد: خوشبختانه مدال طلای بازی های آسیایی را در کارنامه دارم ولی دوست داشتم دومین مدال طلایم در این رویداد مهم به دست بیاورم که به هر شکل کنسل شد. البته فقط مشکل بازی های آسیایی نبود چون چین از میزبانی مسابقات دانشجویان جهان هم در سال 2022 انصراف داد. قطعا اتفاقا خوبی نبود چون برای بازی های المپیک هم این اتفاق رخ داد و ما واقعا ضربه دیدیم اما مسابقات مهم دیگری مانند قهرمانی آسیا را در پیش داریم که تلاش می کنیم آنجا نمایش خوبی را ارائه کنیم. بازی های آسیایی جزئی از مسیر ما بود ولی ما با قدرت به مسیرمان با شرکت در سایر رقابت ها ادامه می دهیم.

وی در مورد شرایط سخت مسابقات قهرمانی آسیا گفت: قهرمانی آسیا همیشه سخت بوده، حتی تکواندو از قهرمانی آسیا رشد کرده و به اروپا آمده اما تکواندو ایران قهرمانی جهان و آسیا را در کارنامه دارد. تلاش خواهیم با کادر فنی جدید بتوانیم نتایج خوبی را رقم بزنیم و از تجربیات ادوار گذشته دفاع کنیم.

عضو تیم ملی در رابطه با تغییر وزن خود اظهار داشت: وزن خودم را تغییر دادم و بیشتر امتیازاتم در وزن 68 ماند و نتوانستم امتیازم را در این مدت ارتقا بدهم اما با این وجود تمام تلاش خود را به کار می گیریم که ان شاالله امتیاز کسب کنم و یکی از المپین‌های حاضر در پاریس باشم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز