نعمت‌پور: کشتی فرنگی جوانان آینده‌ داری دارد

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۷:۵۷:۵۷
کد خبر: ۱۳۲۹۳۶۲
نعمت‌پور: کشتی فرنگی جوانان آینده‌ داری دارد
سرپرست تیم منتخب کشتی فرنگی اعزامی به تورنمنت پتکو سیراکوف بلغارستان پس از مقام سومی ایران در این رقابت‌ها گفت: ملی‌پوشان با نتیجه‌ای که گرفتند نشان دادند آینده‌دار هستند و می‌توانند در آینده نزدیک به عنوان پشتوانه به تیم بزرگسالان هم راه پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، طالب نعمت‌پور، سرپرست تیم منتخب کشتی فرنگی اعزامی به رقابت‌های بین‌المللی زیر 23 سال جام پتکو سیراکوف بلغارستان در صحبت های خود گفت: مسابقات در 4 روز برگزار شد و تیم ایران با 8 کشتی گیر در 7 وزن به این مسابقات اعزام شد و در وزن 60 کیلوگرم دو نماینده داشتیم. بنا بر جدول مسابقات و آسیب دیدگی محمدحسین محمودی که از دور رقابت ها کنار رفت، در نهایت با 6 کشتی گیر در 6 وزن شرکت کردیم که با 4 طلا، یک نقره و یک برنز و کسب مقام سومی به کار خودمان در این تورنمنت پایان دادیم.

نعمت‌پور با بیان اینکه تورنمنت بین‌المللی پتکوسیراکوف در رده امید برگزار شد، درباره سطح برگزاری مسابقات اظهار داشت: سطح کیفی مسابقات با توجه به برگزاری در رده زیر 23 سال، قابل قبول و بالا بود و ملی پوشان اعزامی عملکرد خوبی داشتند. حتی تیم های قزاقستان و ترکیه با تمام توان به بلغارستان آمده بودند و این تورنمنت به نوعی انتخابی این دو کشور برای مسابقات جهانی بود.

وی درباره تیم منتخب اعزامی ایران به بلغارستان هم خاطرنشان کرد: تیم جوان و خوبی با نظر کادر فنی کشتی فرنگی در جام سیراکوف شرکت کرد و ترکیب تیم ملی‌پوشانی بودند که قبل از این شایستگی‌هایشان را ثابت کرده بودند و در جام تختی توانسته بودند جزو نفرات برتر قرار بگیرند. نتیجه خوبی هم گرفته شد و بچه های اعزامی نشان دادند که آینده‌دار هستند و می توانند در آینده نزدیک به عنوان پشتوانه به تیم بزرگسالان هم راه پیدا کنند.

سرپرست تیم منتخب اعزامی کشتی فرنگی به جام پتکو سیراکوف افزود: البته نقاط ضعف و کمبودهایی هم دیده شد که با تمرین و برنامه‌هایی که در نظر گرفته می شود، برطرف خواهد شد تا عملکرد کامل‌تری را از این ملی پوشان جوان و مستعد در مسابقات آینده شاهد باشیم.

نعمت‌پور درباره تورنمنت‌ها و مسابقات پیش روی تیم زیر 23 سال کشتی فرنگی ایران که برای حضور در مسابقات جهانی 2022 آماده می شود، هم تصریح کرد: پس از بازگشت به ایران در جلسه‌ای که با حضور آقای محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و آقای دبیر ریاست فدراسیون خواهیم داشت، درباره برنامه‌های بعدی تیم زیر 23 سال، تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی با تشکر از تک تک کشتی گیران تیم اعزامی به مسابقات بلغارستان گفت: از همه بچه‌ها که با جان و دل کشتی گرفتند و باعث سرافرازی ایران شدند، تشکر می کنم. همچنین از تمامی کادر فنی و مربیان زحمت‌کش هم قدردانی کنم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز