صعود شهداب یزد حسن ختام مرحله مقدماتی رقابت‌های باشگاه‌های آسیا 

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۲۰:۳۷:۵۳
کد خبر: ۱۳۲۹۷۴۰
صعود شهداب یزد حسن ختام مرحله مقدماتی رقابت‌های باشگاه‌های آسیا 
تیم والیبال شهداب یزد در ادامه رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال آسیا موفق شد در سومین دیدار خود مقابل نماینده قزاقستان از پیش رو بردارد و راهی مرحله بعد شود. 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت‌های جام باشگاه های آسیا امروز تیم والیبال مقاومت شهداب یزد در سومین دیدار خود به مصاف تاراز قزاقستان رفت.

این دیدار در حالی برگزار شد که روبرت لندی سیمون بازیکن کوبایی الاصل شهداب هم به در این دیدار در نفرات ذخیره شهداب حضور داشت.

با توجه به قوانین مسابقات جام باشگاه آسیا مبنی بر استفاده همزمان تنها 2 بازیکن خارجی در ترکیب سیمون نمی‌تواست در ترکیب شهداب بازی کند. شهداب در 2 ست ابتدایی توانست با امتیاز های 25 بر 16 و 25 بر 21 پیروز میدان باشد.

در ست سوم قزاق ها با تلاش و استفاده از اشتباهات شهدابی ها امتیازهای پیاپی را گرفتند تا از حریف پیش بیفتند و در پایان با اختلاف امتیازی که ایجاد کرده بودند موفق شدند ست سوم را با نتیجه 25 بر 22 به سود به پایان ببرند.

ست چهارم بازی را شهدابی ها طوفانی آغاز کردند و از همان ابتدای بازی اختلاف امتیازی خود را با حریف زیاد کردند و در نهایت توانستند بازی را 25 بر 22 به سود خود تمام کنند.

شهداب در مجموع 3 بر یک از سد نماینده قزاقستان عبور کرد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز