کلهر: مسابقات مینی فوتبال فرصت خوبی برای گسترش ورزش در روستاها است

۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۷:۱۲
کد خبر: ۱۳۳۰۴۷۹
کلهر: مسابقات مینی فوتبال فرصت خوبی برای گسترش ورزش در روستاها است
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی تاکید کرد که همه فدراسیون‌های ورزشی با سه فدراسیون زیرمجموعه این معاونت تعامل بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در جلسه مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی اظهار کرد: بیشتر روسای فدراسیون‌ها دغدغه مالی برای برگزاری اردوها و اعزام به مسابقات برون مرزی دارند و ما این موضوع را درک می‌کنیم که برای فدراسیون‌ها اولویت ورزش قهرمانی باشد اما باید در حوزه همگانی نیز تلاش بیشتری داشته باشند.

وی افزود: روسای فدراسیون‌ها اگر همت کنند و متحد باشند قطعا می‌توانند زمینه افزایش بودجه ورزش را فراهم کنند که حداقل این بودجه سه برابر شود چون در این صورت اتفاق خوبی برای جامعه ورزش خواهد افتاد.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان نیاز است که ورزش ما دچار تحول چشمگیر شود. در این صورت ما می‌توانیم به انجام برنامه‌های فرهنگی و همگانی فکر کنیم که در حوزه قهرمانی با مشکل مواجه نباشیم.

وی گفت: با سه فدراسیونی که زیر مجموعه حوزه همگانی و فرهنگی وزارت هستند تعامل داریم ولی نیاز است که همه فدراسیون های دیگر نیز اقداماتی را انجام دهند. به تازگی با ۶ فدراسیون تفاهم‌نامه بستیم که در راستای توسعه ورزش همگانی و موضوع فرهنگی اقدام کنند.

کلهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای برگزاری جام پرچم و اقبال روستاها از این رشته اظهار داشت: مسابقات مینی فوتبال فرصت خوبی است که ورزش روستاها را گسترش دهیم.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز