حسین خبیری در گفت‌وگو با برنا

تاثیر مثبت حضور درخشان در سایپا مشخص شد/ هیچ تیمی از داوری‌ها راضی نیست

۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۳۰۴۹۶
تاثیر مثبت حضور درخشان در سایپا مشخص شد/ هیچ تیمی از داوری‌ها راضی نیست
عضو هیات مدیره باشگاه سایپا گفت: حضور حمید درخشان در کادر فنی سایپا در همان بازی اول تاثیر مثبتش را نشان داد.

حسین خبیری، عضو هیات مدیره باشگاه سایپا، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی اخیر این تیم در لیگ دسته اول برابر شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: در این بازی شانس با ما یار نبود. در این بازی پنالتی مهمی را از دست دادیم، ضمن این که 7-8 موقعیت خوب گلزنی داشتیم که به خوبی از آنها بهره نگرفتیم. ایجاد این همه موقعیت در این بازی نشان داد که حضور حمید درخشان در تیم تاثیر زیادی در روند کاری تیم داشته است. البته جا دارد به کادر فنی قبلی مان هم خسته نباشید بگویم که زحمات زیادی را برای سایپا کشیدند.

وی در مورد شرایط داوری این دیدار و کل بازی‌های لیگ دسته اول تاکید کرد: در لیگ یک داوری ها با مشکلات زیادی روبرو است و متاسفانه هیچ نظارتی هم روی این موضوع نیست. البته این معضل در کل فوتبال ما رسوخ کرده و چه در لیگ یک و چه در لیگ برتر هیچ تیمی از داوری ها راضی نیست و شاهد اشتباهات فاحش و تاثیرگذاری در داوری ها هستیم و فدراسیون باید هرچه زودتر فکری به حال این موضوع داشته باشد. با احترام به جامعه داوری باید بگویم شرایط قضاوت ها در فوتبال ما خیلی نامناسب است.

خبیری در ادامه اشاره‌ای هم به شرایط پرسپولیس داشت و در مورد وضعیت این تیم افزود: امسال اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رخ نداد و نتایج کسب شده دلخواه هواداران نبود. پرسپولیس سال ها در فوتبال ایران یکه تازی کرد و امسال در کسب جام ناکام ماند که این موضوع به عوامل زیادی برمی گردد و نمی توان کادر فنی و بازیکنان را مقصر اصلی این اتفاق دانست. گل محمدی بهترین مربی ایران است و پرسپولیس را دو بار قهرمان کرد و با این تیم نایب قهرمان آسیا شد و به اعتقاد من پرسپولیس به خاطر تصمیمات مدیریتی به این روز افتاد. هیات مدیره باید در طول فصل بهتر از حق پرسپولیس دفاع می کرد. برخی سقف و محدودیت ها باعث جدایی ستاره ها از این تیم شد تا پرسپولیس با از دست دادن ستاره هایش با مشکل مواجه شود، ضمن این که در ماجراهایی مثل داوری ها و داستان گل گهر نیز اجحاف زیادی به پرسپولیس شد و مدیران باشگاه در این مسائل باید بیشتر از حق پرسپولیس دفاع می کردند.

عضو هیات مدیره سایپا با تقدیر از عملکرد وزارت ورزش و حمید سجادی در مورد فروش بخش از سهام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس پس از چند دهه قول و وعده وعید بخشی از سهامش را واگذار کرد تا پول و منبع مالی خوبی به باشگاه تزریق شود و بالاخره تابوی فروش سهام پرسپولیس شکسته شود. این سال ها خیلی از مدیران با شعار و نمایش از واگذاری سهام پرسپولیس صحبت کردند اما  در نهایت با تلاش های حمید سجادی شرایط برای این امر مهیا شد.

خبیری در پایان در مورد آینده پرسپولیس گفت: حالا که شرایط مالی تغییر کرده و منابع مالی خوبی از طریق فروش سهام به دست آمده، مدیران باشگاه باید قوی تر از قبل عمل کرده و تیم قدرتمندی را برای فصل بعد ببندند و دیگر هیچ توجیهی در این زمینه پذیرفته شدنی نیست.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز