استقلال تهران صفر- آلومینیوم اراک صفر

توقف قهرمان مقابل اراکی‌ها/ دوئل مجیدی و رحمتی برنده نداشت

۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۰:۰۷
کد خبر: ۱۳۳۰۷۹۱
توقف قهرمان مقابل اراکی‌ها/ دوئل مجیدی و رحمتی برنده نداشت
تیم فوتبال استقلال تهران مقابل آلومینیوم متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم های فوتبال استقلال تهران و آلومینیوم اراک امشب در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار به تساوی بدون گل انجامید تا تقابل شاگردان فرهاد مجیدی و مهدی رحمتی برنده نداشته باشد.

نیمه نخست این دیدار کم افت و خیز دنبال شد و نه استقلال و نه آلومینیوم اراک نتوانستند موقعیت گل روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند. استقلال در این نیمه مالکیت توپ را در اختیار داشت اما جز چند ضربه کرنر بی‌ثمر، نتوانست موقعیت خاصی ایجاد کند. تنها صحنه حساس نیمه نخست استقلال و آلومینیوم، سرنگونی صالح حردانی در داخل محوطه جریمه آلومینیوم بود که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در شروع نیمه دوم سرمربی استقلال سه تعویض همزمان انجام داد تا بتواند روند تیمش برای رسیدن به گل را تغییر دهد اما بازی منظم و کم اشتباه شاگردان مهدی رحمتی اجازه رسیدن به گل زودهنگام را به تیم آبی تهران نداد.

با این حال استقلال از دقیقه 70 ذبه بعد روند تهاجمی اش را بهتر کرد و تیم حریف را در زمین خودش تحت فشار قرار داد تا بتواند دروازه تیم اراکی را باز کند اما در مقابل تیم اراکی هم در دقیقه 80 صاحب یک فرصت خوب شد که توپ بازیکن این تیم پس از برخورد با یک مدافع استقلال به تیر افقی برخورد کرد و به زمین برگشت. در دقیقه 88 استقلال می توانست در یک ضدحمله دروازه تیم اراکی را باز کند اما ضربه جعفر سلمانی را دروازه بان آلومینیوم دفع کرد تا آبی ها همچنان در حسرت گل بمانند.

در 5 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفته شده استقلال حملات زیادی را روی دروازه حریف پی ریزی کرد اما دفاع پرتعداد و بدون اشتباه آلومینیوم اجازه رسیدن به گل را نداد تا شاگردان فرهاد مجیدی به یک امتیاز اکتفا کنند و با 64 امتیاز در انتظار 2 هفته پایانی باقی بمانند. استقلال همچنان به رکورد شکست ناپذیری اش در لیگ بیست و یکم ادامه داد.

انتهای پیام///

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز