والیبال جام باشگاه‌های آسیا

هشتمین مدال طلای آسیا بر گردن پیکانی‌ها/ جام‌ در ایران ماند

۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۲۰:۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۳۳۱۰۴۳
هشتمین مدال طلای آسیا بر گردن پیکانی‌ها/ جام‌ در ایران ماند
تیم والیبال پیکان تهران در فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا موفق شد سانتوری ژاپن را از پیش رو بردارد و قهرمان بیست و دومین دوره مسابقات شود. 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، تیم والیبال پیکان تهران در آخرین دیدار و پایانی رقابت‌های جام باشگاه های آسیا امروز به مصاف سانتوری ژاپن رفت. این دیدار در حالی برگزار شد که سالن 12 هزار نفری آزادی با استقبال تماشاگران پر شده بود و حدود 5 هزار تماشاگر خود را به سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی رسانده بودند.

ست اول این دیدار را که نماینده ژاپن خوب آغاز کرده بود از اشتباهات بازیکنان پیکان تهران استفاده کردند و ست اول را با نتیجه 25 بر 21 به سود خود به پایان بردند.

ست دوم این مسابقه را 2 تیم پایاپای پیش بردند و امتیاز ها را یکی پس از دیگری بین خود تقسیم می کردند. حساسیت بازی در این ست به حدی بالا بود که از 25 فراتر رفت و در نهایت ژاپنی ها با سماجت توانستند این ست را هم به نام خود تمام کنند تا در مجموع حساب کار 2 بر صفر شود.

شرایط که برای پیکان سخت شده بود این تیم ست سوم را با تمام قدرت آغاز کرد و از همان ابتدای ست سوم اختلاف امتیازی خود را با نماینده ژاپن افزایش داد. ژاپنی ها هم که دیدند نتیجه را در این ست را از دست خواهند داد بازی را رها کردند تا ست سوم با نتیجه عجیب 25 بر 13 به سود پیکان به اتمام برسد و بازی به ست چهارم و یا پنجم کشیده شود.

ست چهارم بازی هم نزد 2 تیم پایاپای آغاز شد و پیش رفت تا شاگردان پیمان اکبری باز هم اختلاف امتیازی خود را حریف ژاپنی افزایش دادند تا از اشتباهات بازیکنان ژاپنی استفاده کنند و این ست را هم با نتیجه 25 بر 20 به سود خود تمام کنند تا تکلیف قهرمان در ست پنجم مشخص شود.

ست پنجم این دیدار که تعیین کننده قهرمان این دوره از رقابت ها بود برای هر 2 تیم بسیار حائز اهمیت بود. همین امر باعث شد تا هر 2 تیم پایاپای و امتیاز به امتیاز پیش بروند. در نهایت این این شاگردان اکبری بودند که از تجربه خود استفاده کردند و توانستند با نتیجه 15 بر 12 پیروز میدان باشند و برای هشتمین بار قهرمان جام باشگاه های آسیا شوند.

با این پیروزی پیکان نماینده ایران در جام باشگاه های جهان خواهد بود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز