علیرضا عاصم یوسفی مطرح کرد

ورزشگاه آزادی آماده سلام ۱۰۰ هزار نفری دهه نودی‌ها به فرمانده است

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۰۰:۲۱:۱۲
کد خبر: ۱۳۳۲۷۰۵
ورزشگاه آزادی آماده سلام ۱۰۰ هزار نفری دهه نودی‌ها به فرمانده است
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره اجرای سرود «سلام فرمانده» در استادیوم آزادی گفت: همکاران ما در استادیوم 100 هزار نفری آزادی روز پنج‌شنبه 5 خرداد میزبان خانواده‌ها برای همخوانی سرود "سلام فرمانده" هستند. 

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا عاصم یوسفی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، درباره اجرای سرود «سلام فرمانده» در استادیوم آزادی گفت: همکاران ما در استادیوم 100 هزار نفری آزادی روز پنج‌شنبه 5 خرداد میزبان خانواده‌ها برای همخوانی سرود «سلام فرمانده» هستند.

عاصم یوسفی ادامه داد: این روزها شاهد استقبال همخوانی سرود «سلام فرمانده» در سراسر کشور و استقبال مردم، مخصوصا دهه نودی‌‌ها و هشتادی‌ها هستیم و امیدواریم یکی از باشکوه‌ترین همخوانی‌ها را در استادیوم آزادی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و مجموعه انقلاب آماده اجرای برنامه هستند؛ افزود: از روزی که ایده این برنامه مطرح و در نهایت اجرای آن قطعی شد ما جلسات مختلفی داشتیم تا بتوانیم بهترین خدمات را به خانواده‌ها در مجموعه ارائه کنیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در پایان ضمن تقدیر از اقدامات صداوسیما بخصوص شبکه سوم سیما در راستای برگزاری این برنامه فرهنگی، تاکید کرد: امیدواریم با خدماتی که به خانواده‌ها در استادیوم آزادی می‌دهیم بتوانیم سهم کوچکی در ادای احترام و سلام 100 هزار نفری دهه نودی‌ها به امام زمان داشته باشیم.

گفتنی است، همخوانی سرود «سلام فرمانده» پنجشنبه 5 خرداد با حضور ابوذر روحی، مداح اهل بیت (ع) و دهه نودی‌ها و دهه هشتادی‌ها به همراه خانواده آنها در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز