هفته پایانی لیگ برتر فوتبال

گودبای پارتی رسمی مشهدی‌ها/ تقابل استقلالی‌ها در راند سی‌ام

۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۳۳۵۴۲۱
گودبای پارتی رسمی مشهدی‌ها/ تقابل استقلالی‌ها در راند سی‌ام
قطار لیگ برتر در دوره بیست و یکم به ایستگاه پایانی رسید تا شاهد پایان کورس جالب و جذاب در این فصل از لیگ برتر باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در بازی‌های امشب لیگ برتر فوتبال شاهد رویارویی های جذابی هستیم که در زیر این دیدارها را با هم مرور می کنیم:

گودبای پارتی رسمی مشهدی‌ها

شهرخودرو مشهد که پس از بازی برابر پرسپولیس و شکست روبروی شاگردان یحیی گل محمدی سقوط شان به دسته پایین تر حتمی شد، امشب در دیداری خانگی به مصاف فولاد جواد نکونام می رود. قرمزهای اهوازی پس از پیروزی قاطع برابر سپاهان و دشت سه امتیاز شیرین امیدوار هستند با برد در این دیدار حس ختامی برای مسابقات این فصل خود در لیگ برتر رقم بزنند.

کار سخت قلعه‌نویی برابر تارتار

گل گهر سیرجان و ذوب آهن امشب در دیداری ویژه به مصاف هم می روند. شاگردان امیر قلعه نویی پس از پیروزی شیرین روبروی هوادار و کسب سه امتیاز خارج از خانه، حالا در دیداری خانگی باید پذیرای ذوب آهن تارتار باشند، تیمی که هفته بیست و نهم را با تساوی بدون گل برابر نساجی پشت سر گذاشت.

موفقیت احتمالی گل گهر در این دیدار شرایط را برای حضور این تیم در رده چهارم جدول رده بندی فراهم می کند. در این بازی گل گهر در غیاب آرمین سهرابیان و سعید صادقی که در اردوی تیم ملی هستند، علیزاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و خانزاده، زکی‌پور، قاسمی‌نژاد و نخودکار هم مصدومان گل گهر را برای این بازی تشکیل می دهند.

ناکامان بزرگ به رحمتی رسیدند

سپاهان  پس از شکست سنگین در اهواز که شانس نایب قهرمانی این تیم را تا حدود زیادی منتفی کرد، در بازی پایانی خود در این فصل در خانه باید به مصاف آلومینیوم اراک برود تا تقابل همبازیان سابق روی نیمکت هدایت این دو تیم نقطه عطف این بازی باشد. در این دیدار مهدی رحمتی انگیزه زیادی برابر یکی از تیم های سابق در دوران  ضورش در مستطیل سبز دارد. پیروزی احتمالی اراکی ها در این دیدار اگر با توقف یا شکست تیم تارتار در سیرجان توام شود، آلومینیوم این شانس را به دست می آورد که فصل را با حضور در رده هفتم به پایان برساند.

تقابل استقلالی‌ها در راند سی‌ام

صنعت نفت آبادان با علیرضا منصوریان امشب در دیدار خانگی برابر شاگردان رضا عنایتی در تیم هوادار به میدان می رود. آبادانی ها که در بازی قبلی خود در دربی نفتی ها به تساوی دو – دو برابر نفت مسجدسلیمان رضایت دادند در حالی برابر هوادار به میدان می روند که این تیم تهرانی بازی قبلی خود را روبروی گل گهر با نتیجه دو بر صفر واگذار کرده بود و پس از باخت خانگی در آخرین بازی این فصل خود در لیگ برتر به جنوب سفر کرده تا به مصاف نفت برود. هوادار در حال حاضر تیم دهم جدول است و نفت با یک امتیاز کمتر از این تیم  رده یازدهم جدول را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز