ایران- ازبکستان

همه معادلات برای صعود پسران کیا/ ورق به سود امیدها بر می‌گردد؟!

۱۴۰۱/۰۳/۱۶ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۳۳۶۵۶۲
همه معادلات برای صعود پسران کیا/ ورق به سود امیدها بر می‌گردد؟!
تیم فوتبال امید در بازی برابر میزبان جام ملت‌ها امیدوار به بهره‌گیری از کورسوی امید برای حضور در ادامه مسیر این رقابت‌ها است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ کمتر کسی فکرش را می کرد شاگردان با انگیزه و پرتلاش مهدی مهدوی کیا در دیدار برابر ترکمنستان دست های شان را به نشانه تسلیم بالا ببرند اما اشتباهات فردی از یک سو و بدشانسی های طول بازی از سوی دیگر دست به دست هم داد تا برخلاف انتظارها امیدهای ایران برابر حریف نه چندان مطرحش در دیدار دوم ناامید شده و شکست امیدهای کشورمان روبروی ترکمنستان راه صعود برای پسران مهدوی کیا را سخت کند.

در شرایطی که به نظر می رسد امیدهای ایران در دیدار برابر ازبکستان میزبان کار سختی برای پیروزی داشته باشد ولی معادلات امتیازی در جدول گروه به گونه ای است که بارقه هایی از امید برای پسران مهدوی کیا وجود دارد، ضمن این که این احتمال دور از ذهن نیست با توجه به قطعی شدن صعود حریف ایران این تیم با انگیزه ای پایین از بازی های قبلی برابر ایران به میدان برود تا روی کاغذ بتوان به موفقیت امیدها در رسیدن به مجوز صعود به دور بعد امیدوار بود.

جالب است بدانید در مسیر صعود تیم‌های هم امتیاز از مرحله گروهی به ترتیب تفاضل گل، تعداد گل زده و در نهایت بازی رو در رو ملاک قرار می‌گیرد، شاگردان مهدوی کیا برای صعود از گروه خود ابتدا باید از سد ازبکستان بگذرند و البته امیدوار به امتیاز از دست دادن ترکمنستان سه امتیازی برابر قطر باشند.

در آستانه بازی امشب ازبکستان با 6 امتیاز صعود خود را قطعی کرده است. ترکمنستان با 3 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و تیم‌های ایران (تفاضل گل منفی یک) و قطر (تفاضل گل منفی 5) یک امتیازی و به ترتیب در رده های سوم و چهارم ایستاده‌اند.

در صورت رقم خوردن تساوی بدون گل در بازی ترکمنستان و قطر، تیم مهدوی کیا با کسب برد یک بر صفر برابر ازبکستان به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعدی می‌شود اما به ازای تساوی بیش از یک گل در آن مسابقه، ایران باید با 2 گل اختلاف از سد میزبان قدرتمند خود بگذرد تا شانس صعود از گروه A را به دست آورد. البته در صورت برتری قطر برابر ترکمنستان با اختلافی کمتر از 5 گل، باز هم تیم امید ایران با برتری یک بر صفر در آخرین بازی به مرحله بعدی می‌رود تا بدین ترتیب معادلات ویژه و پیچیده ای برای تیم ایران در مسیر کسب مجوز صعود به مرحله بعد وجود داشته باشد.

شاگردان مهدوی کیا از ساعت 21:30 امشب به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز