ابراهیم شکوری در گفت‌وگو با برنا

در ایران گزینه‌ای بهتر از یحیی نیست/ محرومیت هواداران پرسپولیس تعجب برانگیز بود

۱۴۰۱/۰۳/۲۰ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۳۷۹۴۸
در ایران گزینه‌ای بهتر از یحیی نیست/ محرومیت هواداران پرسپولیس تعجب برانگیز بود
پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد یحیی گل‌محمدی بهترین گزینه برای پرسپولیس است.

ابراهیم شکوری، پیشکسوت فوتبال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در ابتدا در خصوص شرایط ساپیا و ادامه حضور این تیم در لیگ دسته اول اظهار کرد: کار سایپا به جایی رسید که در روز آخر همه دعا می کردند این تیم در لیگ یک بماند و به دسته پایین تر سقوط نکند. سایپا یکی از باشگاه های بازیکن ساز و ستاره ساز بوده و چهره هایی مثل ترابی، قلی زاده، کریم انصاری فرد و.... محصول این باشگاه بوده اند که حالا به تیم ملی رسیده اند اما تصمیمات غلط و اشتباه مدیران ارشد باعث شد این تیم به این حال و روز بیفتد.

وی افزود: سایپا و پاس دو تیم قدیمی و ریشه دار ایران و تهران بودند که حالا باید در لیگ یک بازی کنند. در سال های گذشته تیم هایی مثل راه آهن، صبا و ... به سرنوشت بدی دچار شدند که حاصل مدیریت غلط و تصمیمات اشتباه مدیران بود و امیدوارم این موضوع گریبان تیمی مثل سایپا را نگیرد.

شکوری در خصوص حضور درخشان و حلالی در کادر فنی سایپا گفت: این دو مربی در شرایط خاص و بحرانی به سایپا پیوستند و با چند بازی نمی توان در مورد این نفرات و عملکردشان قضاوت کرد. به هرحال اگر آنها در سایپا ماندگار باشند، به طور حتم این باشگاه می تواند از تجربیات آنها استفاده ببرد.

شکوری در مورد وضعیت پرسپولیس در پایان فصل قبل به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در 5 فصل اخیر قهرمان بلامنازع ایران شده بود و این موضوع لیگ را جذاب کرده بود و همه تیم ها در این فصل اول در تلاش بودند پرسپولیس قهرمان نشود و پس از آن دنبال موفقیت خود بودند. پرسپولیس با 63 امتیاز دوم شد و اگر در بازی هایی مثل آلومینیوم، نفت و پدیده نتایج بهتری می گرفت می توانست بازهم قهرمان شود.

وی درباره برخی اظهارنظرها در مورد ایجاد تغییرات در کادر فنی تیم خاطرنشان کرد: صحبت و تصمیم گیری در مورد این موضوع در حیطه مدیران است اما به عنوان یک پیشکسوت و یک هوادار پرسپولیس معتقد هستم برای سرمربیگری پرسپولیس در ایران گزینه ای بهتر از یحیی گل محمدی نیست. عملکرد او در این چند سال در پرسپولیس مشخص است. به هر حال زمانی که تیم نتیجه نمی گیرد مجموعه ای از عوامل دست به دست هم می دهد تا این مسئله رخ می دهد. با این تفاسیر تقویت تیم و برخی عوامل مثبت می تواند شرایط خوبی را برای پرسپولیس در فصل پیش رو رقم بزند.

شکوری در واکنش به محرومیت هواداران پرسپولیس برای بازی با تراکتور گفت: فوتبال با حضور هواداران و تماشاگران جذاب است و بدون آن هیجانی ندارد. این که چرا هواداران پرسپولیس باید محروم شوند برای من هم تعجب آور است. محرومیت هواداران راه مناسبی برای جلوگیری از برخی مشکلات نیست بلکه پاک کردن صورت مسئله است. مسئولان به جای محرومیت هواداران باید از ابزارها و راه های بهتری استفاده کنند تا ثمربخش باشد.

خبرنگار: علی شفیعی‌ جم

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز