خادمی: در میان مدعیان فوتبال ایران خوب بودیم/ اشتباهات فردی به ما ضربه زد

۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۰۶:۴۴:۲۵
کد خبر: ۱۳۳۸۰۰۳
خادمی: در میان مدعیان فوتبال ایران خوب بودیم/ اشتباهات فردی به ما ضربه زد
مربی خیبر اعتقاد دارد امکانات این تیم فراتر از لیگ یک است و برای لیگ برتری شدن در سال آینده برنامه ریزی کرده‌اند.

مهرداد خادمی، مربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد، در مورد شکست این تیم در بازی آخر لیگ یک مقابل مس کرمان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: با توجه به اینکه تکلیف صعود مشخص شده بود هر دو تیم برای فوتبال آمدیم و هر دو موقعیت های زیادی داشتند و نمایش خوبی ارائه دادیم. مس کم گل خورده بود و تیم هایی قهرمان می شوند که کم گل بخورند. ما از موقعیت های مان استفاده نکردیم و حریف از معدود موقعیت هایش استفاده کرد پیروز شد.

وی در مورد اینکه در دو فصل اخیر خیبر تا آستانه صعود آمد ولی این اتفاق برایش نیفتاد هم ادامه داد: من فکر می کنم تیم هایی که امسال و فصل قبل صعود کردند هفت هشت سال است که در لیگ یک و با سابقه هستند و همین نتایجی هم که به دست آوردیم برای سال های اولیه فوتبال در لیگ  آزادگان جایگاه خوبی بود. انشاالله فصل آینده با یک شروع خوب وارد بازی ها می شویم و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و صعود کنیم.

کمک اول کمالوند در مورد اضافه شدن او در اواسط فصل نظرش را اینگونه بیان کرد: دو تغییر و تحول در کادر فنی ما بود بعد از اینکه آقای کمالوند آمد توانستیم نتایج خوبی بگیریم. در چند بازی اشتباهات فردی بازیکنان مان به خصوص دروازه بان مان به ما ضربه زد و نتوانستیم نتیجه بگیریم و منجر به این شد در لیگ یک بمانیم با اینکه در روز های آخر هم مدعی صعود بودیم و تیممان صاحب شخصیت شده بود. تمام امکانات فراتر از لیگ یک را آقای عبدی فراهم کرده بود. جا دارد از ایشان تشکر کنیم، اگر کمی باهوش تر بودیم بهتر نتیجه می گرفتیم. ولی با این حال فکر می کنم برای شروع و پا گذاشتن به عرصه مدعیان فوتبال ایران نتایج خوبی گرفتیم. 

وی در مورد برنامه خیبر برای فصل آینده گفت: آقای کمالوند تمدید کرده. انشاالله یک تیم قدرتمند ببندد و لیگ را خوب شروع کنیم و بتوانیم جز تیم های قطعی صعود کننده باشیم.

خادمی یادآور شد: من از دوستان آقای عبدی هستم و خودم باعث شدم ایشان به فوتبال لرستان ورود کند. او قبلا هم در فوتبال لرستان بود ولی امسال تمام عرق و تعصبش نسبت به زادگاهش را نشان دادند و انشاالله منبع خبر و برکت برای فوتبال باشند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز