لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲

ایران ۳- استرالیا یک/ بازگشت شاگردان عطایی به ریل پیروزی

۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۰۵:۲۳:۰۰
کد خبر: ۱۳۳۸۴۰۱
ایران ۳- استرالیا یک/ بازگشت شاگردان عطایی به ریل پیروزی
تیم‌ ملی والیبال ایران امروز به مصاف استرالیا رفت و برابر حریف خود به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌ها، تیم ملی والیبال کشورمان در سومین دیدار خود از ساعت ٠۴:٣٠ بامداد امروز به مصاف تیم ملی استرالیا رفت. ملی پوشان در دومین دیدار خود روز جمعه برابر هلند قرار گرفت و با نتیجه ٣ بر صفر مغلوب شد. تیم ملی والیبال رضا عابدینی را به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در این دیدار در اختیار نداشت.

۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال ایران: محمدطاهر وادی، علی رمضانی، امیرحسین توخته، محراب ملکی‌سرخی، مهدی جلوه، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، اسماعیل مسافر، رضا عابدینی، امیرحسین اسفندیار، صابر کاظمی، امین اسماعیل نژاد، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن و هدایت تیم ملی والیبال ایران را بهروز عطایی برعهده دارد.


۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال استرالیا: بیو گراهام، ارشدیپ دوسانژ، پاپ لورنزو، هالند جکسون، جیمز ویِر، ترنت اودیا، لوک پری ( کاپیتان)، توماس هپتین، همیش هازلند، کانل تین مک اینش، نیکلاس باتلر، سام فلاوردِی، مکس سِنیکا و هدایت تیم ملی هلند را دیوید پرستون برعهده دارد.

ست اول:

بازی دو تیم با امتیاز گیری ملی پوشان ایران آغاز شد و ملی پوشان که با برنامه ریزی دقیق و اشتباهات که از همان ابتدای بازی اختلاف امتیاز زیادی را ایجاد کردند که همین موضوع باعث شد تا پرستون سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا خیلی زود در خواست وقت استراحت کرده و با بازیکنان خود صحبت کند. بعد از وقت استراحت هم باز این ملی پوشان بودند که امتیازهای پی در پی را کسب کردند. سرویس های با ریسک بالا ملی پوشان هم در ادامه کار در زمین استرالیا قرار گرفت تا اختلاف امتیاز به ١١ برسد و در نهایت ملی پوشان ست اول را با نتیجه ٢۵ بر ١۴ به سود خود به پایان بردند.

ست دوم:

ست دوم این دیدار با امتیازگیری استرالیایی ها آغاز شد و بازی پایاپای بین دو تیم پیش رفت. دریافت به نقص ملی پوشان و رسیدن توپ به پاسور موجب شد تا ملی پوشان در خط حمله موفق عمل کنند و توپ های خود را به امتیاز تبدیل کنند. وقت استراحت فنی در ست دو با نتیجه ١٢ بر ١٠ به سود شاگردان عطایی رقم خورد. بعد از وقت استراحت فنی ملی پوشان نکات کادر فنی را به خوبی در زمین اجرا کردند و اختلاف امتیاز خود را با استرالیا افزایش دادند. روند بازی کاملا به سود شاگردان عطایی در جریان است و بیشتر شدن اختلاف امتیازی سرمربی استرالیا از تنها وقت استراحت خود استفاده کند و با بازیکنان خود صحبت کند. اشتباه بازیکنان ایران موجب شد تا بازیکنان استرالیا امتیازهای پی در پی بگیرند و اختلاف را کمتر کنند اما در نهایت ست دوم این دیدار هم با نتیجه ٢۵ بر ٢٢ به سود شاگردان عطایی تمام شود.

501

ست سوم:

بازی در ست سوم با برتری و ایجاد اختلاف امتیازی استرالیایی ها آغاز شد و در ادامه هم این اختلاف امتیازی را حفظ کردن تا وقت استراحت فنی در ست سوم با نتیجه ١٢ بر ١٠ به سود کانگوروها همراه باشد. بعد از وقت استراحت فنی هم این استرالیایی ها بودند که اختلاف امتیازی را افزایش دادن تا عطایی مجبور شود از تنها وقت استراحت خود استفاده کند تا  نکاتی را با شاگردان خود صحبت کند. خطای بازیکنان ایران در سرویس امتیازها را یکی پس از دیگری در اختیار شاگردان پرستون قرار داد تا در آستانه پیروزی باشند. ملی پوشان استرالیا از اشتباه بازیکنان ایران استفاده کردند و امتیاز های بعدی را کسب کردند تا ست سوم با نتیجه ٢۵ بر ١٨ به سود شاگردان پرستون خاتمه یابد.

ست چهارم:

ست چهارم متفاوت تر از هر ست آغاز شد و ملی پوشان از همان ابتدا با قدرت و ایجاد اختلاف امتیاز آغاز کردند تا سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا در خواست وقت استراحت کند تا نکاتی را به بازیکنان خود منتقل کند. بعد از وقت استراحت هم باز هم شاگردان عطایی بودند که امتیاز کسب کردند تا اختلاف چهار امتیازی برای ایران حفظ شود. روند بازی به نفع ملی پوشان در جریان بود و وقت استراحت فنی در ست چهارم با نتیجه ١٢ بر ٨ به نام خورد. بعد از وقت استراحت فنی هم امتیاز های پی در پی را کسب کردند تا اختلاف امتیازی بین دو تیم افزایش پیدا کند. ست چهارم با هوشیاری بازیکنان ایران گیش رفت تا در آستانه پیروزی ست چهارم قرار بگیرند و در نهایت ست چهارم با نتیجه ٢۵ بر ١۵ به سود ایران تمام شد. تیم ملی والیبال کشورمان در مجموع سه بر یک استرالیا را از پیش رو برداشت.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز