برگزاری اولین جشنواره ورزشی جانبازان و توان‌خواهان به همت گلستانه

۱۴۰۱/۰۳/۲۵ - ۰۲:۳۰:۰۳
کد خبر: ۱۳۳۹۳۴۸
برگزاری اولین جشنواره ورزشی جانبازان و توان‌خواهان به همت گلستانه
رئیس کمیته کراس ترینینگ و فیتنس شمیرانات از اتفاقاتی که در نخستین جشنواره جانبازان و توان‌خواهان افتاد صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا؛ حسن گلستانه، رئیس کمیته کراس ترینینگ و فیتنس شمیرانات در مورد جشنواره جانبازان و توان خواهان گفت: اولین جشنواره ورزشی با هدف گردهمایی جانبازان و توان خواهان و خانواده های محترمشان برگزار شد. در شمیرانات این کار را انجام دادیم. تمام هیأت های ورزشی شمیرانات را دعوت کردیم و هر کدام به نوعی کمک کردند و از ورزش های مختلف بودند. از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر بیش از ۳ هزار نفر جانباز وتوان خواه و خانواده هایشان تشریف آوردند.

وی ادامه داد: همگی تجربه ورزش های مختلف از جمله مشاوره پزشکی، روانشناسی، فیزیوتراپی و ... را داشتند. کمک کردیم یک روز خوب بسازیم به خصوص برای خانواده هایشان چون همیشه به خاطر مشکلاتی که در مورد این عزیزان هست گرفتار هستند و باید همیشه داخل خانه باشند و زمان تفریح ندارند یا مکان و مراسم مرتبطی نیست. برای اولین بار این کار را در ایران انجام دادیم و در شمیرانات و مجموعه شهید با هنر استارت زدیم و این دوستان به یک فضا زیبا جنگلی تشریف آوردند، با یکسری ورزش ها آشنا شدند اسب سواری کردند، ماشین ها و موتور های لوکس سوار شدند و در بخش سلامت در رشته فیتنس و کراس ترینینگ یاد گرفتند و متوجه شدند می توانند فعال باشند و به سلامت کافی برسند و سبک زندگی سلامت را یاد بگیرند. با وقتی که برای این عزیزان گذاشتیم و راهنمایی شان کردیم خیلی از دوستان خوشحال شدند به آن ها می شد با ورزش و حرکات اصلاحی کمک کرد وقتی فهمیدند چقدر می تواند تاثیرگذار باشد خوشحال شدند

وی در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: این قضیه را پیگیری می کنیم. به آن ها فرم هایی داده شد که اطلاعات فردی افراد را می گرفتیم و خیلی از دوستانی که می توانستند ورزش در سطح قهرمانی داشته باشند خیلی استقبال کردند. خیلی باید به این جامعه توجه کرد به ویژه جانبازان که برای کشورمان از جان گذشتگی کردند و دچار مشکلات شدید شدند، جانباز شیمیایی، قطع عضو و از این دست موارد زیاد در کشورمان داریم که خیلی باید بیشتر توجه بود چون از جان خودشان گذشتند که از خاک کشورمان ایران محافظت کنند که یک درصد آن تصرف نشود. خیلی از این دوستان که با آن ها صحبت می کردیم استقبال می کردند و خوشحال بودند و برایشان مهم بود که این جشنواره را برگزار کردیم همه خانواده ها استقبال کردند و حال همه خوب شد.

گلستانه در مورد اینکه فقط از منطقه شمیرانات دعوت کرده بودند یا خیر توضیح داد: از کل تهران دعوت کرده بودیم، بیشتر از شمیرانات بودند. از بهزیستی و بنیاد جانبازان خواستیم که این دوستان را دعوت کنند. آمار کلی آن ها را یا بهزیستی دارد یا موسسه جانبازان از آن ها و سازمان های مردم نهاد که مربوط به این قضیه بود درخواست کردیم که  دعوت کنند.

رئیس کمیته کراس ترینینگ شمیرانات با اشاره به حضور قهرمانان در این جشنواره توضیح داد: قهرمانان و ورزشکاران حضور داشتند. سارا عبدالمالکی از بچه های قایقرانی، اسلام جاهدی پاراکانو، مریم امیدی پارسا قهرمان آسیا رشته روئینگ و لیلا سنمار اولین داور زن فیتنس ایران ما را همراهی کردند.

گلستانه در پایان در مورد اینکه برای جشنواره‌های بعدی برنامه‌ ریزی کردند یا خیر افزود: برنامه ریزی داریم. معایبی هم بوده و بعضی دوستان کم کاری کردند تشریف نیاوردند ولی بسیار با شکوه برگزار شد. امیدواریم و تلاش می کنیم در آینده ای نزدیک با برنامه ریزی دقیق تر مراسم با شکوه تری را بگیریم و می توانم بگویم کمترین کار در برابر زحمات این دوستان برای کشورمان ایران است و خانواده هایشان که هنوز دارند زحمت می کشند. امیدواریم از این جشنواره و تدارکی که دیده شده بود رضایت کامل را داشته باشند و بتوانیم هر فصل برنامه ریزی خوبی داشته باشیم تا بتوانند تشریف بیاورند و لذت ببرند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز