در گفت‌و‌گو با برنا مطرح شد

اکبری: ساپینتو حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت/ حواشی از بین برود استقلال دبل می‌کند

۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۴۳۷۷۴
اکبری: ساپینتو حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت/ حواشی از بین برود استقلال دبل می‌کند
پیشکسوت استقلال موافق حضور ساپینتو روی نیمکت آبی‌ها است و اعتقاد دارد با از بین رفتن حواشی می‌توان به موفقیت دوباره امید داشت.

یدالله اکبری، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص انتخاب سرمربی جدید استقلال اظهار داشت: دوران بازی ساپینتو در اسپورتینگ را به خاطر دارم که بازیکنی بسیار خوب و تکنیکی بود و از نظر رزومه بازی، عملکرد او عالی بوده. از نظر رزومه مربیگری هم کارنامه او بسیار قوی است. استقلال تیم بزرگی است و به نظرم ساپینتو با توجه به تجربه و دوران بازی‌اش می‌تواند اینجا هم موفق شود.

وی در ادامه افزود: همه چیز برای او مهیا است زیرا خود ساپینتو سابقه مربیگری در تیم‌‌های بزرگ را دارد اما در زمینه جذب بازیکنان استقلال تا این لحظه اندکی ضعیف عمل کرده و باید بیشتر فعالیت داشته باشد. به سرعت باید مهره‌‌های خوب جذب شوند. امیدوارم مدیریت در این زمینه دست بجنباند زیرا خود ساپینتو شناختی ندارد و باید به او کمک شود تا با شناختی درست، بازیکنان خوب جذب شوند. فکر می‌کنم اگر بازیکنان خوبی هم جذب شوند استقلال امسال با ساپینتو حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

اکبری درباره رفتار پرتغالی‌ها و اینکه آیا ساپینتو می‌تواند با توجه به ملیتش موفق شود هم گفت: او حرفه‌ای است و بازیکن بزرگی بوده. در تیم‌های بزرگی حضور داشته و تجربه دارد. کی‌روش هم خلق و خوی پرتغالی و آن عصیان‌گر بودن را داشت اما در کنارش با دیسیپلین فوق‌العاده توانست موفق شود. واقعا حیف بود که از تیم ملی رفت و از نبودنش ضرر کردیم. درباره ساپینتو اما خوشبینم. کار مدیریت در حال حاضر سخت شده زیرا باید حواشی را از بین ببرد. اگر بهترین مربی هم جذب شود اما تیم در حاشیه باشد، نتایج از دست می‌رود. دوران رولند کخ را به خاطر دارم که چقدر مربی خوبی بود اما دچار حاشیه شد. از بین بردن حواشی مانند سال گذشته قطعا به موفقیت و قهرمانی استقلال کمک می‌کند. آجورلو حواشی را صفر کند قطعا دومین قهرمانی دور از دسترس نیست.

500

آیا دستیار ایرانی به ساپینتو کمک خواهد کرد؟ اکبری اینگونه پاسخ داد: صددرصد این مساله به ساپینتو کمک می‌کند. آجورلو باید 3 پیشکسوت خوب را کنار ساپینتو بگذارد. دوران کخ را به خاطر دارم که همین عدم حضور پیشکسوتان به او ضربه زد. اگر یکی دو مربی آینده‌دار کنار ساپینتو باشند قطعا به خودشان هم کمک می‌شود. منظورم افراد دلسوز است. کسانی که هم کار یاد بگیرند و هم کمک او کنند تا حواشی جمع شود. این مساله به همان افراد کمک می‌کند زیرا به هرحال آن‌ها هم می‌خواهند مربی شوند و آینده را بسازند.

پیشکسوت آبی‌پوشان در پایان گفت: توصیه من به باشگاه تنها جذب 2 یا 3 بازیکن خوب است. استقلال چیزی کم ندارد و پارسال هم دیدید چگونه همه رکوردها را جا به جا کرد. با حضور این مربی بزرگ و جذب یکی دو ستاره قطعا می‌توان امید داشت و خودم هم اطمینان زیادی دارم که استقلال بزرگی می‌کند و بازهم جام می‌آورد. اساس کار اما باید همان از بین رفتن حواشی باشد تا قهرمانی در لیگ مجددا تکرار شود.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز