آذرمکان در جلسه هم اندیشی با سردبیران: رادیو ورزش با رسانه‌ها ارتباط مستمر خواهد داشت

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۷:۳۶
کد خبر: ۱۳۴۵۹۰۹
آذرمکان در جلسه هم اندیشی با سردبیران: رادیو ورزش با رسانه‌ها  ارتباط مستمر خواهد داشت
مدیر شبکه رادیویی ورزش در نشست هم اندیشی با سردیبران ورزشی رسانه ها گفت: هدف از برگزاری این نشست، استفاده هرچه بیشتر از پیشنهادات و آغاز همکاری مداوم با شبکه رادیویی ورزش است

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست هم اندیشی مدیران شبکه رادیویی ورزش با سردبیران ورزشی رسانه‌های جمعی با حضور مهدی آذرمکان مدیر شبکه رادیویی ورزش در سالن جلسات معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

مهدی آذرمکان مدیر شبکه رادیویی ورزش ضمن خیرمقدم به سردبیران ورزشی گفت: این جلسه به واسطه چند رویداد مهم در شبکه رادیویی ورزش برگزار شده است تا از نظرات و پیشنهادات مدیران رسانه‌ها استفاده شود و شاهد همکاری مستمر و مداوم شبکه رادیویی ورزش با خبرگزاری‌ها باشیم.

مدیر شبکه رادیویی ورزش اظهار کرد: کانال ورزش بانوان در حال راه اندازی است و تفاهم نامه‌ همکاری بین جناب آقای بخشی زاده معاون محترم صدای رسانه ملی و سرکار خانم کاظمی پور معاون محترم بانوان وزارت ورزش و جوانان در ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ در روز ولادت حضرت معصومه(س) امضا شده است.

وی افزود: نکته اصلی در راه اندازی کانال بانوان، استفاده از ظرفیت زنان متخصص در حوزه ورزش و رسانه است و در حال فراهم آوردن تمهیدات لازم جهت استفاده از نیروهای متخصص برای این شبکه هستیم.

آذرمکان اظهار کرد: کانال ورزش بانوان در فاز اول چهار ساعت برنامه دارد و پخش آن از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر تعریف شده است که دو بار از ساعت ۱۲ تا ۲۰ تکرار برنامه‌ها را خواهیم داشت.

مدیر شبکه رادیویی ورزش درباره برگزاری اختتامیه نخستین "جشنواره ملی صدای ورزش" گفت: روز چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ مصادف با بیست و چهارمین سالگرد تاسیس شبکه رادیویی ورزش مراسم اختتامیه این جشنواره را خواهیم داشت که با استقبال بی نظیر شرکت کنندگان از سراسر کشور در این رویداد مهم رسانه‌ای مواجه شده‌ایم.

وی در پایان بیان کرد: بیش از ۵۵۰ اثر از شبکه‌های رادیویی سراسری و استانی برای حضور در جشنواره ملی صدای ورزش به دست ما رسیده است و قصد داریم با تشکیل کارگروهی در شبکه رادیویی ورزش برای استفاده هر چه بیشتر از این استعدادها و ظرفیت‌ها گام برداریم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز