در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

کاویانپور: پرسپولیسی‌ها به قهرمانی عادت دارند/ سیدجلال در مربیگری هم موفق می‌شود

۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۴۷۱۳۸
کاویانپور: پرسپولیسی‌ها به قهرمانی عادت دارند/ سیدجلال در مربیگری هم موفق می‌شود
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس در فصل بعد از شانس زیادی برای موفقیت و قهرمانی برخوردار است.

حامد کاویانپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات حضور موفقی را پشت سر گذاشته و بازیکنان خوب و باتجربه ای را برای فصل بعد به خدمت گرفته که با تلفیق نیروهای فصل قبل خود می توان گفت پرسپولیس تیم تقریبا کاملی را برای شرکت در فصل جدید بسته است.

وی با تاکید بر اینکه نفرات جدید مهره‌های موثری برای پرسپولیس در فصل پیش‌رو خواهند بود، تصریح کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و برای موفقیت در تیم های بزرگ به بازیکنان بزرگ نیاز است. به اعتقاد من حضور بازیکنان با تجربه در تیمی مثل پرسپولیس لازم و ضروری است، بازیکنانی که در مواقع حساس و مهم بتوانند از تجربه خود برای کمک به تیم استفاده کنند. در حال حاضر در کنار بازیکنان قدیمی و فصول گذشته، شاهد حضور چهره هایی هستیم که علاوه بر تجربه بالا در لیگ برتر ایران پیشینه حضور در پرسپولیس را هم در کارنامه خود دارند و می تواند پوئن مثبتی برای خریدهای جدید تیم محسوب شود.

1083519

کاویانپور با تاکید بر چالش پیش روی پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی برای فصل بعد به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس فصل قبل می توانست قهرمان شود اما برخی بدشانسی ها و بدبیاری ها در برخی از بازی ها و مقاطع خاص گریبان پرسپولیس را گرفت تا شانس قهرمانی از دست برود. گذشت ها گذشته و حالا باید نگاه پرسپولیس و هوادارانش رو به رقم زدن آینده ای خوب برای تیم باشد. با توجه به خریدها، توان فنی کادر و انگیزه ای که در تیم برای جبران فصل قبل وجود دارد، پرسپولیس در فصل بعد از شانس زیادی برای موفقیت و قهرمانی برخوردار است و می تواند نگرفتن جام در فصل قبل را جبران کند. تیم پرسپولیس و هوادارانش سال های سال است به قهرمانی عادت کرده اند و نمی توانند ترک عادت کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره خداحافظی سیدجلال از دنیای بازی در مستطیل سبز هم خاطرنشان کرد: خداحافظی از دنیای ورزش قهرمانی و حرفه ای هم بخشی از زندگی ورزشکاران است و این اتفاقات بالاخره روزی برای هر ورزشکار یا فوتبالیستی رخ می دهد. سیدجلال هم تا 40 سالگی حضور پررنگ و موفقی را در فوتبال ایران و پرسپولیس داشت و حالا شرایطی پیش آمده است تا تجربیات ارزشمند خود را در چالش مربیگری استفاده کند. او در موفقیت های چند فصل اخیر پرسپولیس نقش پررنگی داشت و باید از زحماتش قدردانی شود. برای حسینی  آرزوی موفقیت دارم و اطمینان دارم در عرصه مربیگری هم مهره موثری برای پرسپولیس خواهد شد.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام//  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز