در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

الهام حسینی: هیچ دعوت‌نامه‌ای برای اردوهای تیم‌ ملی از فدراسیون دریافت نکردیم/ تغییرات در وزنه‌برداری را باید به فال نیک گرفت

۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۴۷۱۶۱
الهام حسینی: هیچ دعوت‌نامه‌ای برای اردوهای تیم‌ ملی از فدراسیون دریافت نکردیم/ تغییرات در وزنه‌برداری را باید به فال نیک گرفت
حسینی گفت: هیچ دعوت‌نامه‌ای برای اردوهای تیم‌ ملی از فدراسیون وزنه‌برداری دریافت نکردیم.

الهام حسینی، نخستین مدال‌آور تاریخ وزنه‌برداری زنان ایران در مسابقات بین‌المللی درخصوص آخرین وضعیت اردوهای تیم ملی برای شرکت در بازیهای کشورهای اسلامی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: فعلا اردوهای تیم ‌ملی تشکیل نشده البته در جریان هستیم که فدراسیون پیگیری است تا هرچه سریعتر تمرینات گروهی‌مان را آغاز کنیم. طبیعتا زمان و تاریخ اردوها از طریق فدراسیون باید مشخص شود اما تا به این لحظه هنوز نامه دعوت به اردو به دست‌مان نرسیده است.

وی با یادآوری اینکه همیشه در تلاشیم بهترین نتیجه را کسب کنیم، گفت: آخرین رویدادی که شرکت کردم مربوط به سال گذشته است که در مسابقات جهانی حاضر شدیم بعد از آن فعلا هیچ رویدادی اعزام نشدیم. از دی ماه به صورت انفرادی تمرینات بدنسازی و از بهمن‌ماه نیز تمرینات وزنه‌برداری را شروع کردم. منتظریم که تمرینات هرچه سریعتر آغاز شود تا بتوانیم با آمادگی بهتری در مسابقات شرکت کنیم.

حسینی در پاسخ به این پرسش که چه شناختی از بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی دارید؟ بیان داشت: برای نخستین بار است که در این بازیها شرکت می‌کنیم ولی از آنجایی که بازیهای آسیایی هم به تعویق افتاد قطعا استقبال خوبی از مسابقات خواهد شد. اکثر رقبای ما هم از کشورهای اسلامی هستند امیدوارم که اعزام شویم و در صورت اعزام نیز بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. هدف ما کسب سکوهای بین‌المللی است و برای تحقق این هدف تمام سعی‌مان را به کار خواهیم گرفت.

عضو تیم‌ ملی وزنه برداری زنان در مورد تغییرات مدیریتی فدراسیون گفت: فدراسیون در این مدت دچار تغییرات زیادی شده است و همه اتفاقات را به فال نیک می‌گیریم، البته ما هنوز دیداری با سرپرست جدید نداشتیم که امید دارم بتوانیم جلسه‌ای داشته باشیم و در مورد مشکلات بخش بانوان هم صحبت‌هایی انجام بدهیم.

حسینی در پایان گفت: وزنه برداری بانوان به ویژه در شهرستان‌ها نیاز به توجه بیشتری دارد، ما نه تجهیزات مناسب داریم و نه مربی خانم که بتواند به وزنه‌برداران کمک کند. نخستین خواسته ما رسیدگی به این موارد است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز