میراسماعیلی: تیم ملی جودو در مسابقات آسیایی و انتخابی المپیک شرکت می‌کند

۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۵:۵۳
کد خبر: ۱۳۴۹۰۶۹
میراسماعیلی: تیم ملی جودو در مسابقات آسیایی و انتخابی المپیک شرکت می‌کند
رئیس فدارسیون جودو گفت: تیم ملی کشورمان در مسابقات آسیایی و انتخابی المپیک شرکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو گفت: ویزر رئیس فدراسیون جهانی جودو مجوز حضور در مسابقات کشورهای آسیایی را صادر کرد. اردوهایمان را از چند وقت پیش شروع کردیم و کمیته ملی المپیک هم حمایت کرد. اگر تلاش فدراسیون و کمیته ملی المپیک نبود امروز این‌طور نمی‌شد.

وی ادامه داد: عده‌ای رایزنی کرده بودند که ما در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی شرکت نکنیم و ما با مسئول برگزاری مسابقات تماس گرفتیم حضور ما را منوط به دستور فدراسیون جهانی کردند. تیم ما بعد از سه سال در بخش انفرادی و تیمی شرکت خواهد کرد.

میراسماعیلی ضمن تشکر از رایزنی سجادی وریز ورزش و صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک گفت: با صحبت های این دو بزرگوار با جناب باخ و حمایت جانانه شان از جودو کشورمان، باید این خبر را بدهم که تیم ما هم در بازی های آسیایی و هم در مسابقات کسب سهمیه المپیک می تواند شرکت کند.

رئیس فدراسیون جودو در مورد روند دادگاه تصریح کرد: جناب باخ توصیه هایی داشت و رئیس اتحادیه جودو آسیا هم خیلی کمک کرد. دادگاه هر حکمی بدهد ما می توانیم در مسابقات پیش رو شرکت کنیم. باید تمام تلاش خود را برای گرفتن سهمیه المپیک به کار ببندیم.

وی اظهار کرد: از ۱۹ تیر خانم مایا از جودوکاران کرواسی با بانوان ما کار خواهد کرد. تیم تاجیکستان ۲۶ تیر به ایران می آید و یک اردوی مشترک خواهیم داشت. ان شاالله تیم ما با قدرت در مسابقات شرکت کند.

میراسماعیلی در مورد حضور داور ایرانی در مسابقات کشورهای اسلامی گفت: ما دو پیشنهاد داشتیم با یکی موافقت شد و مهاجری در مسابقات روی تاتامی خواهد بود.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز