لیث نوبری در گفت‌وگو با برنا

روند خرید بازیکن در پرسپولیس نباید متوقف شود/ سرخ‌پوشان می‌توانند موفقیت‌های خود را تکرار کنند

۱۴۰۱/۰۴/۱۹ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۴۹۱۴۳
روند خرید بازیکن در پرسپولیس نباید متوقف شود/ سرخ‌پوشان می‌توانند  موفقیت‌های خود را تکرار کنند
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: سرخ‌ پوشان می‌توانند موفقیت‌های سال‌های اخیر خود را در فصل جدید تکرار کنند.

لیث نوبری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در فصل قبل لیاقت و شایستگی قهرمانی را داشت اما در نهایت به اعتقاد من حق به حقدار نرسید و دست تیم گل محمدی از رسیدن به جام کوتاه ماند اما این تیم می تواند در فصل جدید بار دیگر موفقیت های سال های اخیرش را تکرار کند.

وی در مورد ورود پرسپولیس به بازار نقل و انتقالات تابستانی و جذب بازیکنان برای فصل پیش رو تاکید کرد: شروع کار پرسپولیس در نقل و انتقالات با جذب نیروهایی چون بیرانوند، پورعلی گنجی، اسماعیلی فر و... خوب بود و این روند مطلوب تا تکمیل نیازهای کادر فنی ادامه پیدا کند تا پرسپولیس بتواند در فصل پیش روی خود نفرات لازم را برای موفقیت در دو جام را در اختیار داشته باشد.

531

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره نیازهای بعدی تیم تصریح کرد: با جذب دروازه بان و چند دفاع خوب و تقویت تیم در خط میانی، تیم در این سه خطوط تقریبا تکمیل است اما به نظرم در خط حمله نیاز به جذب حداقل دو مهاجم احساس می شود. پرسپولیس تیمی است که همیشه نیروهای هجومی خوبی داشته و به جز ترکیب اصلی این نیاز برای پرسپولیس وجود دارد که چند مهاجم خوب را روی نیمکت هم داشته باشد تا در مواقع لزوم از آنها استفاده کند. به نظر من پرسپولیس باید هرچه سریع تر مهاجمان مدنظرش را جذب کند تا با سایر بازیکنان تیم به هماهنگی لازم دست پیدا کنند.

نوبری درباره آینده تیم گفت: پرسپولیس برای قهرمانی ابزارهای لازم را دارد و باید حمایت هواداران و پیشکسوتان را هم داشته باشد تا پازل موفقیتش تکمیل شود. پرسپولیس با گل محمدی روزهای مهمی را پیش رو دارد و علاوه بر بحث فنی به حمایت همه جانبه هواداران و پیشکسوتان نیاز خواهد داشت. اگر این عوامل ایجاد شود هیچ کسی نمی تواند جلودار پرسپولیس در مسابقات فصل جدید باشد.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز