توخته: برای کسب تجربه آمده بودیم/ تیم‌های بدون باخت را شکست دادیم

۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - ۲۲:۵۳:۲۱
کد خبر: ۱۳۴۹۱۹۵
توخته: برای کسب تجربه آمده بودیم/ تیم‌های بدون باخت را شکست دادیم
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: برای کسب تجربه به مسابقات لیگ ملت‌ها آمدیم اما به مرحله نهایی صعود کردیم و حتی تیم‌های بدون باخت را شکست دادیم .

به گزارش خبرگزاری برنا، امیرحسین توخته بعد از پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر صربستان و صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها افزود: خدا را شکر بازی را بردیم و رفتیم دور نهایی، تبریک می‌گویم به مردم کشورم و امیدوارم با برد و صعود ایران خوشحال باشند. خدا را شکر خوب بازی کردیم، رفته رفته بهتر شدیم و کیفیت عملکردمان بالا رفت.

وی با بیان این‌که تیم ایران برای تجربه اندوزی به لیگ ملت‌ها آمد، گفت: خوشبختانه به خودباوری رسیدیم و نشان دادیم می توانیم خیلی خیلی بهتر شویم. با این چند برد به خودباوری رسیدیم. ما آمریکای بدون باخت را شکست دادیم، لهستان را در خانه‌اش بردیم، دو بازی خیلی مهم را با برد تمام کردیم و به دور نهایی صعود کردیم. امیدوارم مردم همین طور به حمایت از تیم ادامه دهند. چرا که هبچ تیمی با باخت حذف نمی‌شود و با هیچ بردی هم چیزی مشخص نمی‌شود.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران خودباوری را رمز موفقیت تیم ملی دانست و گفت: رفته رفته تیم خوبی می‌شویم و این تیم همانی است که مردم می‌بینند و نباید توقع‌مان را خیلی بالا ببریم. فقط برای کسب تجربه و بازی ملی به این رقابت‌ها آمده بودیم، اما حالا که به مرحله نهایی صعود کردیم به مردم تبریک می‌گویم.

وی تاکید کرد: تیم ایران همیشه برای بازی خوب و بدون توجه به برد و باخت وارد زمین می‌شود. همیشه با همین هدف به زمین می‌رویم. امیدوارم در ایتالیا هم قبل از شروع مرحله نهایی کمپ خوبی داشته باشیم و بتوانیم نمایش خوبی از خود ارائه دهیم. گدانسک برای ما خیلی خوب بود و امیدوارم ایتالیا بهتر از این باشد.

 انتهای پیام // 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز