در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

درخشان: اصرار یحیی را تایید می‌کنم/ پرسپولیس با تیم‌های معمولی فرق دارد

۱۴۰۱/۰۴/۲۴ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۵۱۰۸۳
درخشان: اصرار یحیی را تایید می‌کنم/ پرسپولیس با تیم‌های معمولی فرق دارد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس با تیم‌های معمولی فرق دارد و بازی در این تیم سخت است.

حمید درخشان، سرمربی فصل قبل تیم سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به تغییرات مدیریتی در باشگاه سایپا اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و تغییراتی که در عرصه مدیریتی باشگاه صورت گرفته ظرف چند روز آینده شرایط همکاری ام با باشگاه مشخص می شود. در این زمینه مذاکرات لازم انجام شده و قرار است وضعیت نهایی در روزهای آتی مشخص شود.

وی در ادامه در مورد وضعیت سایپا عنوان کرد: نگاه ویژه‌ای برای ساختن دوباره این تیم داریم. سایپا از جمله باشگاه های ریشه دار فوتبال ایران است و می‌خواهیم با خریدهای خوب و آماده سازی لازم تیم را با نگاه صعود به لیگ برتر وارد چرخه مسابقات کنیم. حیف است این تیم با این قدمت و پیشینه اش بار دیگر به لیگ برتر باز نگردد.

پیشکسوت پرسپولیس ضمن تمجید از نقل و انتقالات سرخ‌پوشان افزود: پرسپولیس شروع موفقی در نقل و انتقالات داشت و نفرات شاخص و خوبی را به خدمت گرفت. مهمترین مسئله درباره پرسپولیس این است که سریع تر خط حمله با جذب مهاجمانی تقویت شده تا قرمزپوشان با شرایطی مطلوب آماده حضور در فصل جدید شوند.

درخشان با اشاره به اینکه یحیی اصرار درستی برای جذب مهاجم خارجی دارد به خبرنگار برنا گفت: واقعیت امر این است که فوتبال ما به لحاظ مهاجم گلزن در شرایط بدی به سر می برد. به صراحت می‌گویم اگر واقعاً مهاجم خوبی در ایران بود توصیه ام به گل محمدی جذب مهاجم داخلی بود اما در حال حاضر مهاجم گلزن داخلی خوبی در لیگ برتر وجود ندارد. آمار گلزنی مهاجمان و اینکه چند فصلی است آقای گل ها از بین مهاجمان خارجی معرفی می‌شود برای ما یک هشدار است و تلنگری که نشان می دهد فوتبال ما از بازیکنان با استعداد تهی شده است.

501

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه باشگاه‌های ما در زمینه استعدادیابی ضعیف عمل می‌کنند، تصریح کرد: با تاسف باید بگویم مدارس فوتبال در سال های اخیر لطمات بزرگی را به فوتبال ما وارد کرده است. چند سالی است در فوتبال سازندگی وجود ندارد و تجارت جای خود را به سازندگی داده است. اگر توجه کنید باشگاه هایی که به زیرساخت ها توجه می کنند، تعدادشان از انگشتان یک دست هم بیشتر نمی شود و اگر قرار باشد از لیگ برتر ایران مهاجمانی را برای تیم ملی معرفی کنیم واقعاً بازیکن شاخصی در این زمینه وجود ندارد.

درخشان در ادامه صحبت‌هایش در مورد پرسپولیس و خریدهای جدید این تیم گفت: پرسپولیس با تیم های معمولی فرق دارد و بازی در این تیم سخت است. البته حضور بازیکنان باتجربه و نفراتی مثل علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی که در سال های قبل سابقه حضور در پرسپولیس را دارند می تواند کمک بزرگی برای این تیم باشد تا برای فصل جدید با ترکیب هماهنگ و کامل برای حضور در رقابت ها آماده شود.

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت تیم ملی در آستانه جام جهانی و حواشی اخیر گفت: ما شرایط را با دست خودمان خراب کردیم و با حواشی که برای تیم ملی ایجاد کردیم به نوعی خودزنی داشتیم. به اعتقاد من فدراسیون باید هرچه زودتر یک تصمیم قاطع و درست را برای آینده تیم ملی و سرمربی ایران اتخاذ کند. تصمیمات نابجا و ناهماهنگ از سوی بعضی از مسئولان فدراسیون برای من سوال برانگیز است و جای بحث دارد. تیم ملی در شرایط مهمی قرار دارد و در فاصله چند ماه مانده تا جام جهانی باید با آرامش و تمرکز بالا در مسیر آماده‌سازی خود باشد اما این روزها خبرهای خوشایندی از تیم ملی نمی‌شنویم. امیدوارم مسئولان هرچه سریعتر اوضاع را سروسامان داده و به تیم ملی کمک کنند تا با آرامش برای کسب نتایج درخشان و خوب در جام جهانی تلاش خود را ادامه دهند.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام//  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز