اصغر رسول‌زاده در گفت‌وگو با برنا

استقلال ساپینتو جسور خواهد بود/ رکوردشکنی فصل گذشته نباید فشار را روی تیم زیاد کند

۱۴۰۱/۰۴/۲۷ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۵۲۵۱۱
استقلال ساپینتو جسور خواهد بود/ رکوردشکنی فصل گذشته نباید فشار را روی تیم زیاد کند
پیشکسوت استقلال گفت: تیم فوتبال استقلال با ساپینتو نسبت به قبل جسورتر بازی خواهد کرد.

اصغر رسول‌زاده، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص انتخاب ریکاردو ساپینتو برای هدایت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: سایپنتو رزومه‌ای متفاوت دارد و در خیلی از تیم‌ها و باشگاه‌ها حضور داشته است. این عدم پای‌بندی به نظر من می‌تواند یک فاکتور منفی در مدیریت کاری‌اش باشد. البته ثابت شده مربیان پرتغالی تا چه حد جسور هستند. کم و بیش از اخبار مربوط به تمرینات او در استقلال باخبرم و می‌دانم تا چه اندازه بازیکنان را تحت فشار تمرینات قرار داده و فکر می‌کنم این تیم امسال جسورتر از سالیان گذشته است.

وی درباره فعالیت استقلال در بازار نقل و انتقالات گفت: استقلال در حال حاضر تیم کاملی نیست و به خرید نیاز دارد. در ایران متاسفانه هواداران به بازیکنان اسمی و نامدار علاقه دارند. بگذارید نمونه خارجی ماجرا یعنی رونالدو را مثال بزنم که می‌گویند این تعداد گل زده اما در زمان همین بازیکن دو مربی تغییر کرده اند پس بازیکنان به تنهایی تاثیرگذار نیستند. همین حالا استقلال بازیکنانی چون حردانی دارد که واقعا درخشان و به دنبال موفقیت‌ هستند. اینگونه نیست بگوییم استقلال بازیکنان تمام شده جذب کرده است. استقلال شاید از لحاظ رهبری در زمین مشکل داشته باشد. درباره مقایسه با رقبا هم باید بگویم آبی‌ها در حال جذب بازیکن آینده‌دار هستند اما تیم پرسپولیس بازیکنان نامدار می‌‌گیرد که به نظرم اتفاق خوبی نیست.

502

آیا استقلال در هفته‌های ابتدایی ناکام خواهد بود؟ او اینگونه پاسخ داد: موافق صبوری هواداران و اینکه نباید انتظار موفقیت کوتاه مدت داشت نیستم. لیگ برتر تا لحظه آخر هیجان‌انگیز و پایاپای پیش می‌رود. اگر قرار است امتیازات اولیه را از دست بدهیم اصلا نیازی به حضور مربی خارجی و نامدار نیست. هنوز هم آبی‌ها در پست هافبک دفاعی و مدافع آخر دچار مشکل هستند.

رسول‌زاده گفت: تنها نگرانی من بار سنگین نتایج موفق فصل قبل است. شاید فشار زیادی از سپاهان و پرسپولیس روی استقلال وجود نداشته باشد اما امیدوارم تماشگران پرونده فصل قبل را ببندند و به آینده فکر کنند. نباید با یک شکست فورا به عقب برگشت و گفت تمام رکوردها از بین رفت. منچستر بعد از فرگوسن آن قدر فشار روی مربیان بعدی داشت که همه ناکام بودند. اگر این فشار رفع شود قطعا استقلال می‌تواند با ارئه بازی‌های زیبا موفق شود.

خبرنگار: علی رضایی

 

انتهای پیام//

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز