حال خوب ورزش/ ۸

وزنه برداری به تحول نیاز دارد/ سجادی پرتلاش و زحمتکش است

۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۵۹۶۱۱
وزنه برداری به تحول نیاز دارد/ سجادی پرتلاش و زحمتکش است
مربی اسبق تیم ملی وزنه برداری گفت: رئیس جدید باید خیلی هنر به خرج بدهد که از این شرایط خارج شویم.

هوشنگ کارگرنژاد، مربی اسبق تیم ملی وزنه برداری در خصوص وضعیت این روزهای وزنه برداری پس از تغییرات مدیریتی رخ داده در فدراسیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: وزنه برداری جزو رشته‌های مهم در ورزش ایران است چرا که همیشه سهم زیادی در سبد مدال‌های کاروان کشورمان در المپیک و سایر مسابقات داشته و دارد اما در چند سال گذشته روند خوبی را طی نکرد و هر روز شاهد افول این رشته و گاها حواشی زیادی بودیم. البته نتایج خوب را هم نباید نادیده بگیریم.

وی با اشاره به حضور سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست در این فدراسیون ادامه داد: جای خوشحالی است که بعد از سالها شاهد حضور یک قهرمان ورزشی در راس فدراسیون وزنه برداری هستیم. انوشیروانی نایب قهرمان المپیک است و قطعا می تواند به این رشته کمک کند. البته او فعلا سرپرست فدراسیون است قطعا یک سرپرست محدودیت هایی دارد بنابراین مهم است که هرچه سریع تر انتخابات این رشته برگزار شود و فدراسیون تعیین تکلیف شود.

دارنده سه طلای بازی‌های آسیایی تهران اضافه کرد: وزنه برداری ایران در شرایط فعلی به گل نشسته است باید رئیس جدید این هنر را داشته باشد تا بتواند این کشتی را از وضعیت کنونی به بهترین شکل خارج کند. من امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی در وزنه برداری خواهیم بود ولی نیاز به زمان است.

رکورددار و قهرمان فوق سنگین آسیا در دهه 50 درباره نتیجه احتمالی تیم‌ ملی بانوان و آقایان در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: موفقیت هر تیمی بستگی به روند آماده سازی آن تیم دارد. ما اگر دنبال موفقیت و مدال در مسابقات هستیم باید یک شرایط خوب تمرینی برای بچه ها مهیا کنیم. در چند ماه اخیر شاهد بودیم که چه اتفاقاتی رخ داد از تعطیلی اردو گرفته تا تغییر کادر فنی این نوسانات به هر تیمی آسیب می زند. اما امیدوارم شاهد نتایج خوبی برای تیم ملی باشیم. بچه های ما پتانسیل خوبی دارند به شرطی به درستی مدیریت شوند.

کارگرنژاد درباره ارزیابی خود از عملکرد حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در یک سال گذشته توضیح داد: سجادی از خانواده ورزش است. سالها بود جامعه ورزش خواسته شان همین بود که شخصی پست وزارت را به عهده داشته باشد که از همین خانواده باشد. حالا این خواسته محقق شده است. از قدیم سجادی را می شناسم او فرد پرتلاشی است و در این مدت یکسال هم واقعا برای ورزش زحمات زیادی کشیده است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز