حال خوب ورزش/ ۷

حمید درخشان: سجادی در یک‌سال نمی‌تواند همه مشکلات ورزش و جوانان را برطرف کند/ برخی حرف‌ها بهانه‌جویی است نه انتقاد!

۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۵۹۸۰۰
حمید درخشان: سجادی در یک‌سال نمی‌تواند همه مشکلات ورزش و جوانان را برطرف کند/ برخی حرف‌ها بهانه‌جویی است نه انتقاد!
پیشکسوت فوتبال گفت: وزیر ورزش و جوانان در یک‌سال نمی‌تواند همه مشکلات این دو بخش مهم را حل و فصل کند.

حمید درخشان، پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص وضعیت حال حاضر پرسپولیس و احتمال پیوستن مهاجم خارجی به جمع سرخ پوشان اظهار داشت: با حضور مهاجم خارجی می توان گفت کار پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات به پایان رسیده و بدین ترتیب تیم با ترکیبی کامل می تواند خود را برای آغاز فصل آماده کند.

وی تاکید کرد: در این مدت مدیریت باشگاه به خصوص آقای درویش تلاش ویژه‌ای برای جذب بازیکن داشتند. در حال حاضر  و در فضای کنونی فوتبال و با توجه به بودجه محدود پرسپولیس موفقیت در بازار نقل و انتقالات به‌ خصوص برای تیم های بزرگی مانند پرسپولیس سخت است و جا دارد از درویش و همکارانش که تمام تلاش شان را به کار گرفتند تا پرسپولیس با تیم کاملی وارد مسابقات شود، تقدیر و تشکر کرد. در حال حاضر تیم شرایط خوبی دارد و با درایت کادر فنی و با توجه به ابزارهای خوبی که در اختیار مربیان قرار گرفته پرسپولیس می تواند شروع خوبی در این فصل داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به این موضوع که برخی از کارشناسان انتقادهای دیگری را به خریدهای جدید وارد و خلا چند بازیکن در چند پست دیگر را مطرح می‌کنند، افزود: این صحبت های دیگر بهانه جویی است نه انتقاد فنی و سازنده. پرسپولیس در حال حاضر بهترین نفرات فصل گذشته را جذب کرده و بهترین های فصل قبل خود را نیز حفظ نموده و با توجه به ابزارها و نیروهای مستعدی که در اختیار دارد، می تواند با بهترین ترکیب وارد مسابقات شود. تا امروز بحث جذب مهاجم خارجی بود که خوشبختانه این مشکل در حال حل شدن است. در پست های دیگر پرسپولیس می تواند با با جابجایی نفراتی که در اختیار دارد شرایط ایده آلی را برای شروع مسابقات داشته باشد.

درخشان به جز پرسپولیس چهار تیم دیگر را مدعی قهرمانی در لیگ پیش رو دانست و تصریح کرد: پرسپولیس همیشه مدعی اول قهرمانی بوده و به نظر من امسال در کنار پرسپولیس تیم هایی مثل استقلال، سپاهان، فولاد و گل گهر اضلاع دیگر مدعیان قهرمانی را تشکیل می دهند.

درخشان درباره عملکرد حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان به خبرنگار برنا گفت: در حال حاضر تنها یک سال از حضور حمید سجادی در وزارت ورزش و جوانان گذشته و با توجه به مشکلات گسترده و زیاد در بخش های ورزش و جوانان این زمان نمی‌تواند فرصت کافی برای حل و فصل همه مشکلات باشد و باید به او فرصت داد. به نظرم در این زمان محدود نمی توان تمام مشکلات را حل کرد و در حال حاضر زمان مناسبی برای انتقاد از سجادی نیست. برخی حرف‌ها بهانه‌جویی است نه انتقاد و باید به وزیر ورزش و جوانان هم اعتماد کرد و هم فرصت داد.

وی تاکید کرد: سجادی در بدو حضور در وزارت ورزش به عنوان وزیر مسئولیت سنگینی را برعهده گرفت. به اعتقاد من کار در وزارت ورزش با تمام وزارتخانه های کشور تفاوت دارد. با توجه به شرایط خاص کشورمان انتظارات از وزارت ورزش و مدیران آن زیاد است و این مسئله کار حمید سجادی و همکارانش را سخت تر کرده است. 

کاپیتان سال‌های دور پرسپولیس و تیم ملی در مورد انتظارات مردم از وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش مسئله مورد علاقه تمامی اقشار مردم کشور است و همین مسئله می‌تواند مسئولیت مدیران ورزشی کشور را در وزارتخانه بالا ببرد. متاسفانه در سال‌های قبل نابسامانی های زیادی در ورزش موجود داشت و حالا همه ما انتظار داریم در ادامه کار سجادی و همکارانش تلاش بیشتری کنند تا روند حل مشکلات تسریع شود و ورزش ما به جایگاهی برسد که با کمترین مشکل و بیشترین بازدهی بتواند در عرصه های داخلی و بین المللی فعالیت های خوب و چشمگیری را از خود به نمایش بگذارد.  

انتهای پیام//   

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز