هفته نخست لیگ برتر فوتبال

از یادآوری فینال جام حذفی تا اولین آزمون مطهری

۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۳۶۲۶۵۲
از یادآوری فینال جام حذفی تا اولین آزمون مطهری
با آغاز رقابت‌های لیگ برتر هیجان فوتبال دوباره در ایران بالا می‌گیرد و تیم‌ها پس از وقفه‌ای حدود دو ماهه خود را برای بیست و دومین این دوره از مسابقات آماده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته اول این رقابت ها در حالی برگزار می‌شود که شرحی از دیدارهای روز اول از هفته اول را می توانید در زیر بخوانید:

نساجی مازندران- مس رفسنجان

آزمون اول مطهری برابر سد مسی

نساجی مازندران قهرمان جام حذفی فصل قبل با تغییر و تحولات زیادی که روی نیمکت خود می بیند در حالی بازی اول خود را برابر مس رفسنجان برگزار می کند که این دیدار اولین آزمون رسمی حمید مطهری روی نیمکت هدایت قرمزهای قائمشهری است. نساجی که به جز کادر فنی اش در نقل و انتقالات نیز تغییراتی را داشته در این فصل همچنان خانه به دوش است و باید در ورزشگاه نقش جهان میزبان شاگردان محمد ربیعی باشد. مس رفسنجان با وجود این که در کادر فنی تغییراتی نداشته اما به لحاظ بازیکن با شکل و شمایل جدیدی در اصفهان روبروی نساجی قرار می گیرد.

پیکان تهران-  ملوان انزلی

رونمایی از قوی سپید در تهران

مازیار زارع و تیمش پس از قهرمانی در لیگ دسته اول و دریافت مجوز به لیگ برتر در اولین بازی خود پس از سال ها غیبت در سطح اول فوتبال ایران در عرصه باشگاهی برابر پیکان قرار می گیرد. شاگردان مجتبی حسینی که در فصل گذشته شرایط نسبتا خوبی را به عنوان جوان ترین تیم لیگ برتری پشت سر گذاشتند در تلاش هستند گام اول را در خانه محکم برداشته و با شروع خوب در لیگ برتر شرایط ویژه ای را برای خود ایجاد کنند. این در حالی است که مازیار زارع و تیمش در بازی اول امیدوار هستند نشان دهند در این فصل حرف های زیادی برای گفتن دارند. 

آلومینیوم اراک- هوادار تهران

به یاد فینال جام حذفی

مهدی رحمتی و تیمش اولین بازی خود در فصل جدید را روبروی هوادار برگزار می کنند. باشگاه هوادار نیز از جمله تیم هایی است که در نقل و انتقالات در زمینه مربیان فعال بوده و با تغییر سرمربی نسبت به فصل قبل این بار با ساکت الهامی لیگ برتر را آغاز می کنند. تقابل رحمتی و ساکت الهامی در اولین روز از اولین هفته رقابت‌های لیگ برتر می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد. این دو مربی در قامت مربی آلومینیوم و نساجی فصل قبل در فینال جام حذفی تقابل پرحاشیه ای را برابر هم داشتند. 

نفت مسجدسلیمان- مس کرمان 

دوئلی  در خرماپزان

جدال نفت مسجدسلیمان و مس کرمان می تواند یکی از داغ ترین بازی ها باشد. شاگردان رضا مهاجری که به نظر می رسد همچنان با مشکلات زیادی روبرو هستند در اولین بازی خود در فصل جدید در دیدار خانگی باید برابر مس کرمان قرار بگیرند. مس که به عنوان یکی از دو  تیم تازه وارد فصل جدید لیگ برتر معرفی شده با سرمربیگری فرزاد حسین خانی که یکی از جوانترین سرمربی این فصل جدید لیگ برتر محسوب می شود در اولین آزمون خود پس از سالها غیبت در لیگ برتر بازی ویژه ای را پیش رو دارند. آنها امیدوارند شروع جذابی را در این فصل از لیگ برتر برای خود رقم بزنند و از این دیدار دست پر میدان را ترک کنند. 

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز