مهینی: به دنبال هماهنگی و کسب تجربه در بازی‌های تدارکاتی هستیم

۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۳۶۷۲۰۱
مهینی: به دنبال هماهنگی و کسب تجربه در بازی‌های تدارکاتی هستیم
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان می گوید در این اردو سعی داریم روی کارهای بدنی بازیکنان کار کنیم و آنها را به سطح آمادگی جسمانی مطلوب برسانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، شادی مهینی درباره آخرین وضعیت بازیکنان تیم نوجوانان گفت: اولین اردوی آماده سازی خود را جهت شرکت در مسابقات کافا از روز گذشته (یکشنبه 30 مردادماه) با حضور 30 بازیکن در مرکز ملی فوتبال آغاز کردیم. تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعدازظهر تا روز جمعه 4 شهریورماه ادامه خواهیم داد. همچنین در این اردو سعی داریم یک بازی دوستانه نیز با یکی از تیم های تهران برگزار کنیم. آنچه مسلم است در مسابقات دوستانه کادر فنی می تواند نقاط ضعف و قوت تیم را ارزیابی کند و برنامه ریزی دقیق تری برای روند رو به رشد تیم در نظر بگیرد. به دنبال هماهنگی و کسب تجربه در بازی های تدارکاتی هستیم که مهمترین هدف ماست.

وی در ادامه اضافه کرد: در دو اردوی انتخابی که در کرمان و تهران داشتیم، توانستیم بازیکنان را ارزیابی کنیم و از میان آنها 30 بازیکن برتر را برای این اردو انتخاب کردیم. خوشبختانه مصدومی نداریم. در این اردو سعی داریم روی تمرینات بدنی بازیکنان کار کنیم و آنها را به سطح آمادگی جسمانی مطلوب برسانیم، چرا که بیشتر آنها از فوتسال هستند و تعداد کمی از بازیکنان از مدارس فوتبال به ما اضافه شدند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در ادامه با اشاره به طرح استعدادیابی که سال گذشته انجام شد، گفت: از آذرماه سال گذشته زیر نظر کمیته جوانان طرح استعدادیابی منطقه ای را در سراسر کشور آغاز کردیم و بازیکنان مستعد را شناسایی کردیم و در آخرین مرحله نهایی اردوی استعدادیابی که در شیراز داشتیم، 130 بازیکن را با حضور استعدادیاب های فدراسیون زیر نظر گرفتیم و برترین ها را به اولین اردوی آماده سازی که در حال برگزاری است، دعوت کردیم.

مهینی در پایان اظهار داشت: تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می دهیم تا اردوهای مستمر و مداومی برای تیم ملی دختران نوجوان داشته باشیم. این تیم مهرماه در مسابقات کافا شرکت خواهد کرد و همین بازیکنان در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا 2023 که اردیبهشت ماه سال 1402 برگزار می شود، شرکت می کنند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز