علی چینی در گفت‌وگو با برنا

برای سجادی حاشیه نسازید و بگذارید کارش را انجام دهد/ وزیر ورزش و جوانان به همه رشته‌ها کمک می‌کند

۱۴۰۱/۰۶/۰۱ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۶۷۴۶۱
برای سجادی حاشیه نسازید و بگذارید کارش را انجام دهد/ وزیر ورزش و جوانان به همه رشته‌ها کمک می‌کند
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: در یک سال نمی‌شود نقاط ضعف و قوت یک وزیر را سنجید.

علی چینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره عملکرد استقلال در دو هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: بازی اول بازی بسیار سنگینی بود، مقابل تیمی کهکشانی چون سپاهان که یکی از مدعیان اصلی جام است. این بازی بسیار سخت بود و بدشانسی هم آوردیم. در بازی دوم اما شرایط متفاوت بود.

وی در ادامه افزود: در بازی دوم ملوان در نیمه اول پرس سنگینی انجام داد اما در نیمه دوم با تعویض های ساپینتو ورق برگشت و استقلال کامبکی رویایی داشت. فراموش نکنید در آن شرایط در انزلی و هوای شرجی، بازی ۱-۰ را ۳-۱ کردن اصلا کار آسانی نیست. در کل شرایط راضی کننده است. همیشه گفته‌ام بازیکنان سال گذشته را فراموش کنند و تمام تلاش‌شان را برای موفقیت امسال استقلال انجام دهند.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره اوضاع استقلال از لحاظ فنی عنوان کرد: تمام گل‌های استقلال امسال تاکتیکی بوده. این مساله نشان می‌دهد ساپینتو توانمند است و نیاز به زمان دارد. مطمئنم استقلال هفته به هفته رشد می‌کند و فوتبال هجومی می‌بینیم. ایده اروپایی ها این گونه است که شما ۳ گل می‌خورید هم باید ۶ گل بزنید و به نظرم آینده این استقلال روشن است.

آیا استقلال نیاز به بازیکن جدید دارد؟ تحلیل پیشکسوت آبی پوشان اینگونه بود: به نظرم خریدی نیاز ندارد. در سمت چپ حلالی و سلمانی خوب هستند و در سمت راست هم اوضاع خوب است اما یک دفاع راست کلاسیک به عنوان جانشین حردانی بد نیست. رضاوند عالی بوده، مهدی پور بی نظیر کار کرده و همه خوب هستند. استقلال نیاز به بازیکن جدیدی ندارد.

چینی که این روزها با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند درباره شرایط خود گفت: کم کم باید پروسه پیوندم را آغاز کنم. نزد دکتر عفونی می‌روم تا نامه‌های مربوطه را بگیرم و بتوانم پیوند کلیه را انجام دهم.

چینی درباره عملکرد سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در یک سال گذشته گفت: در یک سال نمی‌شود نقاط ضعف و قوت یک وزیر را سنجید. سجادی خودش قهرمان ورزشی این ممکلت بوده و ورزش را می‌شناسد. این یکی از ویژگی‌های او است. باید به او زمان داد. دورادور او را می‌شناسم. بسیار متواضع است و اصلا کاری به رنگ‌ها ندارد. تا آنجا که بتواند به همه رشته ها کمک می‌کند. لطفا این حواشی را از اطراف سجادی بردارید. باید به او زمان داد تا ورزش در راستای اعتلا حرکت کند و روز به روز بهتر شود.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما
نظرات
عشقپولیس
|
-
|
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
0
0
خدا را شکر یه وزیری پرسپولیسی نیست ،چقدر شما جماعت کیسه پر رو تشریف دارین سجادی دیگه باید چه بکنه براتون،خجالت هم چیز خوبیه
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز