هفته پنجم لیگ برتر فوتبال

از دربی نفتی‌ها تا دربی اصفهان

۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۷۲۷۸۶
6 دیدار از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال امشب در کنار دیدار هوادار و پرسپولیس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ از ساعت ۱۹:۰۰ در مازندران، شاگردان حمید مطهری میزبان مس کرمان هستند. نساجی تا امروز بردی کسب نکرده اما سرمربی این تیم تا دل‌تان بخواهد در کنفرانس‌های خبری جملات انگیزشی بیان کرده. این تیم هم‌اکنون با ۳ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفته و باید این بار هر طور شده ۳ امتیاز بازی را کسب کند تا از همین ابتدا دچار بحران نشود. رقیب این تیم مس کرمان است که تا امروز از ۴ بازی یک برد و یک تساوی کسب کرده. مسی‌ها در بازی مقابل استقلال نشان دادند در اجاری بازی دافعی تبحر دارند و تیمی منسجم هستند اما بعید است با تفکر کسب تنها یک امتیاز در این دیدار وارد زمین شوند.

هم‌زمان با بازی فوق آلومینیوم باید در اراک به مصاف تراکتور تبریز برود. آلومینیوم  با مهدی‌ رحمتی مقابل پرسپولیس نشان داد در ضدحملات بسیار زهردار است و رتبه دوازدهم بعید است نمایانگر عملکرد کلی آن‌ها در انتهای فصل باشد. در بازی‌های این تیم فقط ۳ گل رد و بدل شده که نشان از عدم وجود فلسفه هجومی دارد. آن‌ها حالا حریفی سرسخت چون تراکتور دارند که تا امروز رده پانزدهم جدول را اشغال کرده اما جو تبریز برخلاف همیشه آن‌چنان علیه کادر جدید این تیم نیست. تراکتوری‌ها هم‌اکنون دومین خط دفاع بد لیگ را در اختیار دارند اما امیدوارند از این بازی بتوانند روند موفقیت را آغاز کنند.

از ساعت ۲۰:۳۰ گل‌گهر در سیرجان میزبان ملوان است. تیم قلعه‌نویی امسال به شدت تند و تیز و خطرناک ظاهر شده اما در نتیجه‌گیری آن‌چنان موفق نبود. ۶ امتیاز از ۴ بازی برای این تیم فاجعه نیست اما با توجه به مصاحبه‌‌های کادر این تیم و سیر کردن دائمی در حال و هوای امتیازات از دست رفته گذشته، این تیم ذهنیت برد و قهرمانی ندارد. در سمت مقابل ملوانی قرار دارد که اصلا حال و روزش خوب نیست و در انتهای جدول قرار گرفته. تیم زارع به شدت کم‌تجربه است و اگر به همین طریق پیش برود از یکی دو هفته دیگر باید آن‌ها را فانوس به دست خواند.

از ساعت ۲۱:۰۰ در آبادان دربی نفتی‌ها برگزار می‌شود. در حالی که هر سال صنعت نفت تیم پرقدرت استان خوزستان در نظر گرفته می‌شد اما نفت مسجدسلیمان نشان داده امسال سالی متفاوت برای آن‌ها است و به فکر کسب رتبه‌ای خوب هستند. صنعتی‌ها هم با توجه به شکست مقابل پرسپولیس در بازی هفته گذشته، این هفته با انگیزه‌ای دوچندان وارد زمین خواهند شد.

همزمان با دربی نفتی‌ها یک دیدار مهم در اهواز برگزار می‌شود. شاگردان جواد نکونام که از برد مهم خود مقابل سپاهان مسرورند میزبان مس رفسنجان هستند. تیم نکونام با یک برد پرگل از همین حالا می‌تواند طمع صدرنشینی را تجربه کند اما به طور کلی این تیم فوتبال هجومی و تماشاگرپسندی بازی نمی‌کند. در سمت مقابل مس رفسنجان که از خب‌های فصل گذشته بود حالا روی نوار تساوی‌ها قدم بر می‌دارد. ۴ دیدار و ۴ امتیاز شامل از ۴ تساوی. ربیعی چه زمانی اولین برد را دشت می‌کند؟

در اصفهان هم بازی حساس برگزار خواهد شد. سپاهان هفته گذشته طعم اولین شکست را چشید و حالا به دنبال جبران مافات است. ذوبی‌ها هم که در کنار مس، تنها تیم‌هایی هستند که در تمام دیدارها مساوی کرده‌اند، حالا می‌خواهند اولین برد را کسب کنند. ۳ امتیاز این دیدار برای هر دو سرمربی از نان شب واجب‌تر است اما چه کسی آن ۳ امتیاز را به خانه می‌برد؟

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز