محمد نیک‌ سیرت در گفت‌وگو با برنا

این برد به استقلال آرامش تزریق کرد/ امیدوارم تعطیلات روند خوب را قطع نکند

۱۴۰۱/۰۶/۱۹ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۷۵۶۲۰
این برد به استقلال آرامش تزریق کرد/ امیدوارم تعطیلات روند خوب را قطع نکند
بازیکن اسبق استقلال در دهه 70 نظرات خود را درباره بازی تیم استقلال مقابل نساجی بیان کرد.

محمد نیک‌ سیرت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره بازی استقلال مقابل نساجی اظهار داشت: برد بسیار دلچسبی بود. خدا را شکر استقلال بازی خیلی خوبی انجام داد و به نظرم این برد آرامش بسیار خوبی به تیم تزریق کرد. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و استقلال در ادامه هم با چنین نمایش‌هایی موفق باشد.

وی در ادامه گفت: از نقاط قوت تیم می توانم به شرایط خوب خط حمله اشاره کنم که واقعا خوب کار کردند و بازیکنان در این بخش به نحو احسن به وظیفه‌شان عمل کردند. اگر از فرصت‌ها استفاده می‌شد شمار گل‌ها هم بالاتر می‌رفت و به طور کلی با زدن گل‌ها فشار از خط هافبک و خط دفاع هم برداشته می‌شود زیرا تیم سوار بر حریف می‌شود.

انتظار می‌رفت استقلال به این حد برسد؟ پاسخ نیک سیرت اینگونه بود: استقلال این بازی عالی بود اما نمایش‌های هفته های قبل هم نشان می‌داد این تیم به خوبی مسیر را طی می‌کند و فقط گل نمی‌زند. به نظر می‌رسید این تیم سردرگمی دارد اما حالا نفرات به هارمونی رسیده‌اند که از فرصت‌ها استفاده کنند. بهترین بازیکنان استقلال تا این لحظه؟ حسینی واقعا در این هفته‌ها عالی بوده و مانند یک کاپیتان واقعی عمل کرده. رافائل سیلوا خوب بوده و محبی هم بی‌نظیر کار کرده. او تازه در حال جا انداختن خود است.

وی عنوان کرد: اینکه استقلال به مدعی اصلی تبدیل شود بستگی به نظر و دیدگاه سرمربی دارد. باید دید در تعطیلات و آینده پیش رو تمرینات به چه شکل پیش می‌رود. امیدوارم تعطیلات شرایط خوب را از بین نبرد و این روند صعودی همچنان ادامه پیدا کند.

پیشکسوت استقلال درباره نقطه ضعف این تیم گفت: می‌توانم به خط هافبک و نبود هافبک بازیساز اشاره کنم. ما در این تیم بازیکنی نمی‌بینیم که فشار را بردارد و برای مهاجمین موقعیت ایجاد کند.

نیک‌سیرت درباره اوضاع دیگر مدعیان گفت: سپاهان خیلی خوب لیگ را شروع کرد اما زیاد چهره مدعی از خود نشان نداده است. پرسپولیس هم خوب کار کرده و هر زمان این تیم‌ها موفق بوده‌اند، لیگ جذاب بوده و فوتبال مان پیشرفت کرده است. خوش‌بینی به استقلال؟ صددرصد. امیدوارم این تیم با توجه به هزینه‌هایی که انجام داده دوباره قهرمان شود.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز