یاشار میردامادی در گفت‌وگو با برنا

دل‌نگران نتایج تیم‌ ملی در مسابقات جهانی نیستیم/ انتخابی‌ها با دقت برگزار شد

۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۷۷۵۲۴
دل‌نگران نتایج تیم‌ ملی در مسابقات جهانی نیستیم/ انتخابی‌ها با دقت برگزار شد
مدیر تیم ملی کیک بوکسینگ گفت: دل‌نگران نتایج تیم‌ ملی در مسابقات جهانی ترکیه نیستیم.

یاشار میردامادی، مدیر تیم‌ملی کیک بوکسینگ در مورد آخرین وضعیت ملی‌پوشان برای شرکت در رقابت‌های جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: تیم کیک بوکسینگ ایران قرار است در رقابت‌های سازمان ایسکا شرکت کند. این سازمان یکی از معتبرترین و قدیمی ترین سازمان هایی است که در زمینه کیک بوکسینگ فعالیت دارد و مسابقات مختلفی را برگزار می‌کند. این مسابقات از نظر کیفی همیشه در بهترین سطح ممکن برگزار شده و این انتظار وجود دارد در این دوره نیز شاهد برگزاری خوب این مسابقات باشیم.

وی افزود: تیم آماده ای داریم. البته این مورد را هم یادآور شوم که روند انتخاب نفرات ما از زمستان سال گذشته شروع شد که دوستان و ورزشکاران بعد از 3 سال خواب کرونایی که گریبانگر ورزش دنیا بود در مسابقات قهرمانی کشور و رقابت های انتخابی که در بندر ماهشهر بود حضور پیدا کردند. نفرات اول تا سوم این مسابقات مجددا بعد از دعوت به اردو در داخل اردوهای تیم ملی نیز در یک انتخابی درون اردویی شرکت کردند در نهایت تعدادی از نفرات هم در شکل استعدادیابی به تیم اضافه شدند. همه این ورزشکاران مسابقات خود را در تهران برگزار کردند و نفرات اول تا چهارم هر وزن را شناسایی کردیم و اردوهای تیم ملی تشکیل شد.

میردامادی ادامه داد: البته نخستین مرحله اردوی ما از ششم مهرماه و به میزبانی استان تبریز خواهد بود. پس از پایان اردوی تبریز در اراک اردو خواهیم داشت و نهایت نیز اردوی متصل به اعزام تیم که با یک زومان طولانی‌تری نیز برگزار خواهد شد در تهران از تیم میزبانی خواهیم کرد. مسابقات هشتم آبان به میزبانی ترکیه برگزار خواهد شد. همانطور که اشاره کردم تیم آماده ای داریم اما تلاش خواهیم کرد این مدت نیز بتوانیم روند آماده سازی تیم را بهتر از قبل طی کنیم.

مدیر تیم‌ ملی کیک بوکسینگ گفت: آخرین اعزام تیم ملی ایران به رویداد بین المللی به سال 1395 برمی‌گردد که در مسابقات جهانی ایتالیا شرکت کردیم و 7 مدال طلا و یک برنز حاصل تلاش تیم ایران بود. پس از آن برای مدتی در هیچ رویدادی حضور پیدا نکرد تا اینکه قرار شد در مسابقات سازمان های جهانی حضور داشته باشیم که به دلیل کرونا کنسل شد و آن زمان هم قرار بود رقابت ها به میزبانی پرتغال باشد ولی حالا ترکیه میزبان بازیهاست.  

وی بیان داشت: نزدیک به 70 الی 80 کشور در این مسابقات شرکت خواهند کرد. کیک بوکسینگ یک رشته توسعه یافته است و همه کشورها به نوعی در استایل‌های مختلف کیک بوکسینگ صاحب سبک و عنوان هستند؛ از کشور میزبان بگیرید تا کشورهای شوروی سابق و یا نهایتا کشورهای اروپایی و قاره آمریکا که جزو پایگاه های این رشته در سطح دنیا محسوب می شود اینها همه رقبای ما هستند. البته ورزشکاران ما هم یک رقیب جدی برای سایر کشورها هستند به همین خاطر خیلی دل‌نگران نتایج تیم ملی نیستیم. شخصا وقتی در مسابقات خوزستان حضور داشتم از این سطح آمادگی ورزشکاران با توجه به اینکه 3-4 سال بود ما مسابقه رسمی در این رشته نداشتیم تعجب کردم و تمام دوستان کادر فنی به این موضوع اشراف داشتند. امیدوارم که بتوانیم در مسابقات هم با دست پر ظاهر شویم.

میردامادی گفت: خوشبختانه کادر فنی انتخاب شده برای این دوره از مسابقات یک کادر فنی جوان و تحصیل کرده است. من تشکر می‌کنم از دوستانی که در سال های گذشته در بدنه تیم ملی زحمت کشیدند و همیشه بهترین تیم‌ها را برای اعزم به مسابقات انتخاب کردند اما برای این دوره پوست اندازی کردیم هم در کادر فنی و هم در نفرات تیم ملی و امیدواریم که نتیجه خوب هم به دست بیاید.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز