سهیل مهدی: تغییر برنامه لیگ با حضور کی‌روش اجتناب‌ناپذیر بود/ نیم‌فصل تا جام جهانی تمام نمی‌شود

۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۰:۵۱:۵۲
کد خبر: ۱۳۷۸۵۱۴
سهیل مهدی: تغییر برنامه لیگ با حضور کی‌روش اجتناب‌ناپذیر بود/ نیم‌فصل تا جام جهانی تمام نمی‌شود
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد برنامه های بعدی رقابت های لیگ برتر توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سهیل مهدی در مورد پایان نیم فصل اول گفت: با این شرایط نیم‌فصل تا جام جهانی تمام نمی‌شود. برای ما بهترین حالت این بود که نیم‌فصل را تا جام جهانی تمام کنیم و نقل‌وانتقالات را در زمان برگزاری جام جهانی داشته باشیم. ‌در این دو ماه تا مسابقات جام جهانی 5 یا 6 هفته را برگزار خواهیم کرد و تیم‌ها با استراحت بیشتری در هفته‌های قبل از جام جهانی بازی خواهند کرد. برنامه هفته‌ هفتم را هم سعی می‌کنیم امروز یا نهایتاً فردا اعلام کنیم و پس از آن در روزهای آینده برنامه دو سه هفته آینده را هم اعلام خواهیم کرد تا تیم‌ها بتوانند برنامه‌ریزی مناسب را داشته باشند.

مهدی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «ساعت بازی‌ها باز هم تغییر خواهد کرد؟»، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم مسابقات حداقلِ تغییر زمان را داشته باشند.

وی راجع به احتمال برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی با روسیه عنوان کرد: من اطلاعی از برنامه بازی‌های تیم ملی ندارم. به نظر می‌رسد که بازی دیگری هم قبل از جام جهانی داشته باشیم، ولی من اطلاع کاملی از قطعیت آن ندارم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به این موضوع که کی‌روش برنامه لیگ برتر را تغییر داد، تصریح کرد: ‌باید بپذیریم که جام جهانی هست و تغییر برنامه مسابقات لیگ با تغییر سرمربی تیم ملی اجتناب‌ناپذیر بود. با سرمربی قبلی برنامه‌ای را چیده بودیم و منطقی است که وقتی سرمربی عوض می‌شود برنامه‌ریزی هم دستخوش تغییر شود. این موضوع شخصی نیست و هر مربی بنا به تعهداتی که دارد برای یک رویداد بزرگ مثل جام جهانی نیاز دارد که برنامه‌ریزی داشته باشد و نباید مسئله را شخصی کنیم.

انتهای پیام // 

نظر شما
نظرات
سینا
|
-
|
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
0
0
زمان اسکوچیچ یه بازی تدارکی اکی نشد الان برنامه لیگ دست کیروش ای لعنت...
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز