فرشاد کرمی در گفت‌وگو با برنا

تاج و نبی قول ویژه به ما داده‌اند/ امیدوارم به جام جهانی صعود کنیم

۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۷۹۸۸۵
تاج و نبی قول ویژه به ما داده‌اند/ امیدوارم به جام جهانی صعود کنیم
سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان در خصوص شرایط تیمش توضیحات ویژه‌ای را بیان کرد.

فرشاد کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به برنامه های پیش روی تیم ملی فوتبال دانشجویان اظهار داشت: تا دو هفته دیگر اردوی ویژه ای را در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می کنیم. قرار است در این اردو چند بازی تدارکاتی را نیز برگزار کنیم تا تیم در شرایط مسابقه مورد محک و ارزیابی قرار بگیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: ما هر ماه اردوهای ویژه ای را برای حضور در رقابت های مقدماتی جام جهانی داریم تا خودمان را برای حضور در این تورنمنت مهم آماده کنیم. این رقابت ها قرار است 4 ماه دیگر به میزبانی چین آغاز شود که طی آن قرار است بازی های مقدماتی برای حضور در جام جهانی و جام ملت های آسیا را پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم دانشجویان در مورد نحوه صعود تیم‌ها به جام جهانی دانشجویان افزود: 16 تیم در مرحله مقدماتی این رقابت ها حضور دارند که از این تعداد تیم 4 تیم از آسیا مجوز حضور در جام جهانی دانشجویان را به دست می آوردند. در این میان ما در این پیکارها رقبای ویژه ای داریم که می توان به ژاپن، عربستان، کره جنوبی و تایلند اشاره کرد.

فرشاد کرمی در خصوص همکاری نهادها با تیم ملی دانشجویان به خبرنگار برنا گفت:  وزارت علوم، فدراسیون ورزش های دانشگاهی و مدیران دانشگاه شهید بهشتی در این مدت همکاری های خوبی را با ما داشته اند. در این میان دانشگاه شهید بهشتی و شخص دکتر فارسی با در اختیار گذاشتن کمپ مجهز این دانشگاه مساعدت ویژه ای را با تیم ملی دانشجویان داشته اند.

وی در مورد برخی مشکلات برای برگزاری اردوهای خارجی برای تیمش عنوان کرد: با توجه به برخی مشکلات خروجی دانشجویان، شرایط برای انجام اردوهای داخلی برای ما راحت تر است و در این میان سعی می کنیم با برگزاری اردوهای داخلی و بازی با تیم های لیگ برتری شرایط خوبی را در اردوها فراهم آوریم تا در نهایت بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم. 

سرمربی تیم ملی دانشجویان گفت: چندی پیش صحبت های خوبی را با محمدنبی و مهدی تاج داشته ایم و مدیران جدید فدراسیون به ما قول داده اند شرایط را برای برگزاری حضور تیم ملی دانشجویان در تورنمنت های خاص فراهم آورند تا بتوانیم با شرایط خوب برای بازی های بین المللی مهیا و آماده شویم.

خبرنگار: علی شفیعی جم 

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز