جام ملت‌های فوتسال آسیا

ایران - لبنان؛ تشریفاتی برای ما، حیثیتی برای رقیب

۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۳۸۲۲۸۶
ایران - لبنان؛ تشریفاتی برای ما، حیثیتی برای رقیب
ایران امشب در دیداری تشریفاتی مقابل لبنان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی فوتسال ایران پس از شکست دادن چین تایپه و اندونزی با نتایجی خوب به عنوان تیم اول صعود خود را قطعی کرد و حالا در دیداری تشریفاتی باید مقابل لبنان قرار بگیرد، دیداری که البته برای لبنانی‌ها حیاتی است. آن‌ها برای صعود باید ایران را پرگل شکست دهند و در انتظار برد خفیف چین تایپه باشند، اتفاقی که احتمال به وقوع پیوستن آن بسیار کم است.

سایت کنفدراسیون آسیا درباره این بازی نوشته مهم‌ترین مشکل ایران در این بازی سرماخوردگی بازیکنان است. سرمربی ایران درباره بازی‌های انجام شده گفت: فلسفه ایران ساده است؛ باید برنده شویم. هرچند که ۴ نفر از اعضای تیم دچار مشکل هستند و آماده کردن آن‌ها برای بازی مقابل لبنان چالشی بزرگ است. ۱۰ سال در این رقابت‌ها بازی کرده‌ام و می‌دانم هر بازی شرایط خود را دارد. به همین دلیل نیاز داریم به شیوه‌ای متفاوت مقابل لبنان بازی کنیم.

آلمیدا، سرمربی لبنان هم با بیان اینکه نتیجه این بازی برایش اهمیت کمی دارد زیرا در حال بازسازی تیم است گفت: ما در پروسه بازسازی هستیم و شکست دادن ایران کاری سخت است اما بازیکنان تمام تلاش خود را برای این بازی انجام خواهند داد.

این بازی در ورزشگاه سعد العبدالله از ساعت ۲۰:۳۰ برگزار خواهد شد.

گفتنی است، ایران در مرحله بعد با تیم دوم گروه چهار یعنی ژاپن یا عربستان بازی خواهد کرد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز