احسان خرسندی در گفت‌وگو با برنا

همه از پرسپولیس انتظار قهرمانی دارند/ لوکادیا فوق العاده است

۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۸۲۳۵۸
همه از پرسپولیس انتظار قهرمانی دارند/ لوکادیا فوق العاده است
مربی تیم فوتبال جوانان پرسپولیس گفت: پیروزی خوب و خوشحال کننده ای را به دست آوردیم.

احسان خرسندی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به دربی جوانان و پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: بازی سختی را برابر استقلال داشتیم. در این بازی توقع نمایش این چنینی را از حریف نداشتیم. در نیمه اول تحت فشار بودیم اما در خلق موقعیت در ضدحمله ها خوب کار کردیم و فرصت گلزنی هم داشتیم. در مجموع نیمه اول شرایط استقلال بهتر از ما بود اما در نیمه دوم با تغییر سیستم و تعویض هایی که داشتیم وضعیت به نفع ما تغییر کرد.

وی در ادامه افزود: در نیمه دوم توانستیم نبض بازی را در اختیار بگیریم و به گل برسیم. در این بازی به موقع گل زدیم و به خوبی از گل مان دفاع کردیم و در نهایت برنده شدیم. خوشحالم که تلاش بچه ها نتیجه داد و به پیروزی خوبی در این بازی دست پیدا کردیم. 

مربی جوانان پرسپولیس درباره وضعیت تیم بزرگسالان در لیگ تاکید کرد: پرسپولیس روند کاری و حرکتی خوبی را در این فصل داشته و همه امیدوار هستیم این روند در ادامه فصل تکرار شده و بتواند انتظار همه ما و هواداران که کسب پیروزی و قهرمانی است را برآورده سازد.

خرسندی در مورد عملکرد مهاجمان پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: لوکادیا نمایش فوق العاده ای را در پرسپولیس از خود ارائه داده و فوروارد با کیفیتی است. در مورد شیخ دیاباته هم باید بگویم او و توانایی هایش را قبلا دیده بودیم و می تواند پس از مصدومیتش به خط حمله تیم کمک کند. ضمن این که عبدی، آل کثیر و پاکدل نیز می توانند در کنار این دو مهاجم خارجی خط حمله را تقویت کنند.

وی اشاره‌ای به بازی برابر تراکتور داشت و خاطرنشان کرد: همان طور که گفتم همه از پرسپولیس انتظار برد دارند و با توجه به روند خوبی که تیم از ابتدای فصل تا به امروز از خود ارائه داده می تواند در این بازی نیز برنده شده و سه امتیاز دیدار خانگی را به دست آورد. 

مهاجم سابق رده‌های سنی مختلف تیم ملی در خصوص دیدارهای دوستانه ایران در اردوی اتریش گفت: همه ما کی روش و تفکراتش را می شناسیم و تیم ملی در بازی های دوستانه نیز همان طور که از کی روش انتظار داشتیم برابر حریفانش بازی کرد. او کارش را بلد است و می توانیم با او به آینده تیم ملی خوشبین باشیم. 

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز